زن گمشده در خانه سالمندان پیدا شد




گروه حوادث/   زن میانسال که یک سال‌ونیم از خواهرش بی‌خبر بود پس‌از شکایت به پلیس او را در مرکز نگهداری سالمندان پیدا کرد.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، چندی قبل زن میانسالی به پلیس رفت و از ناپدید شدن خواهرش خبر داد و گفت: خواهرم کارمند بازنشسته است و به تنهایی زندگی می‌کند. ما معمولاً کمتر به ملاقات هم می‌رفتیم اما گهگاهی تلفنی در تماس بودیم آخرین بار حدود یک سال‌و‌نیم قبل او را دیدم. بعد از آن دیگر خبری از او نداشتم و این چند ماه اخیر هم به‌خاطر کرونا از خانه بیرون نمی‌رفتم چندباری تماس گرفتم و دیدم جواب نمی‌دهد خیلی نگرانش شدم و به‌خانه‌اش رفتم اما خواهرم خانه نبود. یکی از همسایه‌هایشان را دیدم و او به من گفت خواهرم یک سال‌ونیم است ناپدید شده و خبری از او نیست.
با شکایت زن میانسال، به دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران، تحقیقات برای یافتن زن میانسال به‌نام بلقیس آغاز شد. کارآگاهان پلیس آگاهی به استعلام از بیمارستان‌ها، پزشکی قانونی، مراکز نگهداری سالمندان و... پرداختند. اما هیچ رد و نشانی از زن میانسال در دست نبود.
بررسی‌ها برای یافتن بلقیس ادامه داشت تا اینکه روز گذشته مددکار یکی از مراکز نگهداری سالمندان با خواهر بلقیس تماس گرفت و راز ناپدید شدن زن میانسال را برملا کرد.او گفت: یک سال‌و‌نیم است که خواهرت را به مرکز ما منتقل کرده‌اند. اما چون او به‌خاطر یک تصادف حافظه و قدرت تکلمش را از دست داده بود از هویتش اطلاع نداشتیم.
در این مدت خیلی سعی کردیم که حافظه او برگردد اما بی‌فایده بود. جلسات مشاوره برای او برگزار می‌شد تا اینکه او کم‌کم شروع به صحبت کرد. برایمان گفت که نامش بلقیس است و ساکن خیابان انقلاب و کارمند بازنشسته یکی از ادارات دولتی بوده است. او به ما گفت که برای خرید از خانه‌اش خارج شده اما در خیابان تصادف کرده و حافظه‌اش را از دست داده و زبانش بند آمده بود. بلقیس گفت که کسی را ندارد و تنها یک خواهر دارد و شماره شما را به ما داد.
با تماس مددکار مرکز نگهداری سالمندان، پس از هماهنگی‌های قضایی با بازپرس سهرابی، دستور تحقیقات صادر شد تا زن میانسال به خانه برگردد.
 



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7467/12/557297/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها