اخبــــار




علی‌نژاد: ای اف سی حق تحریم ایران را ندارد

مهدی علی‌نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان روز گذشته در پایان مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون تیراندازی با کمان گفت:«ای اف سی به ایران اعلام کرد به خاطر تحریم‌ها امکان پخش مسابقات در کشورمان وجود ندارد. ما دچار تحریم جهانی نیستیم و این تحریم‌ها یکجانبه از سوی امریکاست و نباید این تحریم‌ها به سازمان صداوسیمای ایران مربوط شود چرا که تضییع حقوق میلیون ها هوادار است. به اینفانتینو از طرف وزیر و به شیخ سلیمان از طرف فدراسیون فوتبال اعتراض شد.»

شور و هیجان آبی‌ها با حضور دیاباته

تمرین سه‌شنبه شب استقلال در دوحه در حالی از ساعت 21:30 به وقت تهران زیر نور برگزار شد که شیخ دیاباته که بامداد سه‌شنبه به اردوی آبی پوشان اضافه شده بود، در این تمرین حضور داشت. پیش از شروع تمرین نامجو مطلق با بازیکنان صحبت کرد و سپس آنها را در اختیار مربی بدنساز قرار داد. بخش بعدی تمرین به برنامه‌های سرعتی و هوازی اختصاص داشت که بازیکنان هیجان خاصی در این بخش از تمرین داشتند. سیاوش یزدانی در تمرین به‌صورت اختصاصی کار کرد. استقلال 30 شهریور به مصاف الشرطه عراق می‌رود.

علیپور 2 ماه پیش با ماریتیمو قرارداد بسته بود

رئیس باشگاه ماریتیمو درباره قرارداد با علی علیپور مهاجم سابق پرسپولیس دست به یک افشاگری جالب زد. به نقل از روزنامه رکورد پرتغال کارلوس پریرا اعلام کرد علیپور خرید جدید ما در فصل جدید برای تقویت خط حمله است ولی از زمان عقد قرارداد با علیپور بیش از دو ماه گذشته ولی این بازیکن منتظر دریافت ویزا برای ورود به پرتغال است و به این کشور نیامده است. با این حال، مشکل حضور علیپور در پرتغال از دست ما خارج است. این نشان می دهد مهاجم سابق سرخپوشان در حالی با پرسپولیس مذاکره می کرد که با تیم جدیدش قرارداد بسته بود!

پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته شد

باشگاه پرسپولیس با توجه به پایان مهلت فیفا برای پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ، با جریمه دو محرومیت پنجره نقل و انتقالاتی مواجه شد. به گزارش ورزش سه، باشگاه پرسپولیس طبق قوانین یک ماه دیگر فرصت دارد تا نسبت به تسویه حساب با برانکو اقدام کند و از جرایم بعدی فرار کند. فیفا در مرحله بعدی جرایم خود در این زمینه، در صورتی که باشگاه موفق به انجام تعهدات خود نشود، کسر 6 امتیاز را نیز اضافه خواهد کرد. در صورتی که در بازه یکماهه بعدی نیز باشگاه پرسپولیس موفق به انجام این موضوع نشود، علاوه بر بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی و کسر 6 امتیاز، سقوط به یک رده پایین‌تر در نظر گرفته خواهد شد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7446/18/554836/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها