دیگه چه خبر





پیشنهاد نامگذاری خیابانی به نام آیت‌الله صانعی

   خبر اول اینکه، یک عضو شورای شهر تهران، پیشنهاد نامگذاری خیابانی به نام آیت‌الله صانعی را مطرح کرد. به گزارش باشگاه خبرنگاران، محسن خلیل‌آبادی با اعلام طرح این پیشنهاد تصریح کرد که هنوز در مورد اینکه کدام خیابان به نام آیت‌الله صانعی نامگذاری شود، پیشنهادی مطرح نشده است. خلیل‌آبادی در‌خصوص مخالفت فرمانداری تهران با نامگذاری سه خیابان به نام مرحوم بازرگان، اعظم طالقانی و سهیل گوهری نیز گفت: نامگذاری معابر مصوبه شورا نیست، بلکه تصمیم شورا است و هیأت تطبیق مصوبات فرمانداری فقط در مورد مصوبات می‌تواند ورود کند و حق ورود به تصمیمات را ندارد.

طرح سه‌فوریتی در راستای مقابله با اقدامات خصمانه امریکا به مجلس ارائه شد

  خبر دیگر اینکه،رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه در راستای مقابله با اقدامات خصمانه امریکا طرحی سه‌فوریتی به مجلس داده‌ایم، گفت: اگر امریکا بخواهد به صورت یکجانبه مکانیسم ماشه را علیه جمهوری اسلامی فعال کند، این طرح، دولت را ملزم به مقابله به مثل با اقدامی نظیر کنار گذاشتن محدودیت‌های برجامی می‌کند. به گزارش خانه ملت، مجتبی ذوالنوری   افزود:   به واسطه این طرح در صورت قانون شدن، جمهوری اسلامی می‌تواند اورانیوم را در هر حجمی که نیاز فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای کشور باشد صورت داده و غنای آن را بالا برده و انباشت کند، همچنین می‌توانیم برای تولید سوخت هسته‌ای تا ۹۰ هزار سو اقدام و آب سنگین را به هر میزان تولید و انباشت کرده و به فروش برسانیم. نماینده قم در مجلس خاطرنشان کرد: همچنین خواهیم توانست سانتریفیوژها را به میزان نیاز خود ساخته، نصب و فعال کنیم و اجرای پروتکل الحاقی را که به صورت داوطلبانه به خاطر برجام پذیرفتیم، متوقف کنیم.

دستگیری ابربدهکار مالیاتی با ۱۱ میلیارد تومان بدهی

  دست آخر اینکه،  فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری یک ابربدهکار مالیاتی در کرمانشاه خبر داد که میزان بدهی وی به بیش از ۱۱۱ میلیارد ریال می‌رسد.  به گزارش ایسنا، سردار علی‌اکبر جاویدان اظهار کرد: پلیس امنیت اقتصادی پس از دریافت نام یک بدهکار مالیاتی، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار داد. مأموران پس از هماهنگی با مقام قضایی و با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی مخفیگاه متهم در یکی از محلات حاشیه‌ای شهر کرمانشاه شده و در عملیاتی حساب شده وی را دستگیر کردند. فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: فرد دستگیرشده در بازجویی‌ها عنوان کرد پس از دریافت کارت بازرگانی، آن را به شخص دیگری اجاره داده و تاکنون نیز بابت این کار مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال از آن شخص دریافت کرده است. طبق اعلام مراجع ذیصلاح، میزان بدهی مالیاتی این فرد به بیش از یکصدویازده میلیارد و ۳۷۴ میلیون ریال می‌رسد.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7445/3/554773/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها