امین قاسمی‌نژاد، مهاجم شهرخودرو در گفت‌و‌گو با «ایران»:

دیگر شانس صعود نداریم، برای حفظ آبروی ایران می‌جنگیم


محمد محمدی سدهی / تیم فوتبال شهرخودرو دوشنبه شب مقابل شباب الاهلی امارات مغلوب شد تا با 3 شکست از 3 بازی در قعر جدول گروه B لیگ قهرمانان آسیا قرار بگیرد. در این دیدار شهرخودرو چند موقعیت گلزنی داشت که مهم‌ترین آن دقیقه 2+90 توسط امین قاسمی‌نژاد از دست رفت و ضربه این مهاجم با بدشانسی به تیر افقی دروازه حریف اصابت کرد تا امیدها برای صعود کمرنگ شود.
امین قاسمی‌نژاد در‌خصوص این دیدار به خبرنگار «ایران» گفت: «تیم اماراتی چیزی برای گفتن نداشت. از طرفی داور عراقی کیفیت لازم را برای قضاوت این بازی نداشت و ما از انتخاب این داور توسط ای‌اف‌سی متأسفیم. داور با بازیکنان حریف عربی صحبت می‌کرد و با ما هیچ ارتباطی نداشت. او در چند صحنه خطا روی بازیکنان ما را اعلام نکرد بخصوص خطای واضحی که پشت محوطه جریمه حریف اتفاق افتاد. ما بازیکنانی داریم که در زدن ضربات ایستگاهی تبحر دارند و چه بسا در آن صحنه می‌توانستیم به گل برسیم.» مهاجم شهرخودرو در ادامه با اشاره به مشکلات این تیم از میزبانی قطری‌ها هم انتقاد کرد: «پیش از حضور در این مسابقات با پنجره بسته مواجه شدیم و علاوه بر این مصدومان زیادی داشتیم که به این بازی نرسیدند. بجز این موارد زمین تمرینی ما خیلی سفت است و باعث شد پیش از برگزاری بازی عضله مچ و پاشنه آشیل بازیکنان بگیرد. هر 4 تیم ایرانی به همراه یک تیم عراقی و یک تیم ازبکستانی در یک هتل حضور دارند و این در حالی است که تیم الهلال در یک هتل خوب و درجه یک ساکن شده است. هتل ما غذاهای بی‌کیفیت و تکراری سرو می‌کند. همچنین امکانات ریکاوری در هتل ما بسیار کم است و شرایط ما و 3 تیم دیگر کشورمان در این هتل به هیچ وجه مطلوب نیست. امکانات هتل در حد صفر است.»
او درخصوص سرمربیگری سیدمهدی رحمتی گفت: «رحمتی آینده خوبی دارد و این تورنمنت را نباید در کارنامه او ثبت کرد. شرایط شهرخودرو در این مسابقات با توجه به وجود پنجره بسته نقل و انتقالات و مصدومیت بازیکنان، اصلاً عادی و طبیعی نیست. ما با 13، 14بازیکن در این مسابقات حاضر شده‌ایم و نباید توقع زیادی از رحمتی داشت. به نظر من، رحمتی کاریزمای لازم را برای مربیگری دارد.»
پیش از برگزاری مسابقات، صداوسیمای ایران توسط ای‌اف‌سی تحریم شد و به نظر می‌رسید شانسی برای پخش مستقیم بازی‌ها وجود ندارد اما دیدار شهرخودرو و شباب الاهلی امارات در عین ناباوری به صورت زنده پخش شد. قاسمی‌نژاد در‌خصوص این موضوع و شانس صعود این تیم بیان داشت: «راستش ما از موضوع تحریم صداوسیما اطلاعی نداشتیم اما واقعیت این است که پخش مستقیم بازی‌ها به بازیکنان انرژی و انگیزه مثبتی می‌دهد بخصوص برای بازیکنانی که نخستین بار در این مسابقات به میدان می‌روند. البته ما با این شکست شانسی برای صعود نداریم اما این باعث نمی‌شود بدون انگیزه در 3 مسابقه پیش رو حاضر شویم. تلاش ما حفظ آبرو و عزت ایران است و در 3 بازی پیش‌رو با این انگیزه وارد زمین خواهیم شد.»


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7445/18/554725/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها