رئیس سازمان هواپیمایی کشوری:

فرودگاه کنارک تا چند روز آینده بازگشایی می‌شود


چابهار- معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با حضور در فرودگاه کنارک مسائل و مشکلات پیش روی تعطیلی این فرودگاه را به طور ویژه بررسی کرد.
به گزارش ایرنا، تورج دهقانی زنگنه معاون وزیر و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از برج مراقبت، دستگاه‌های کمک ناوبری، برج مراقبت پرواز و مرکز مدیریت سوخت فرودگاه کنارک بازدید کرد.
وی در این بازدید مسائل و مشکلات پیش آمده در تعطیلی فرودگاه کنارک را پی‌گیری کرد و قول مساعد داد که در روزهای آینده با رفع نواقص و هماهنگی با مسئولان مختلف کشوری، استانی و محلی چابهار - کنارک مجدداً فرودگاه بازگشایی شده و پروازها به روال قبل باز گردد. یازدهم شهریور ماه فرودگاه کنارک بدون اطلاع‌رسانی به منطقه آزاد چابهار در نامه‌ای به شرکت‌های هوایی اعلام کرد که به‌دلیل نارسایی و پوسیدگی لوله‌های سوخت، پروازها تا اطلاع ثانوی در این فرودگاه تعطیل است و این فرودگاه از روز پنجشنبه ۲۰ شهریور تعطیل و تمامی پروازها به مقصد چابهار لغو شد.
در ۴۰ سال گذشته پایگاه شکاری نیروی هوایی کنارک به‌عنوان فرودگاه نظامی در چابهار مورد استفاده قرار گرفته که با چابهار فاصله‌ای حدود ۵۰ کیلومتر دارد.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7445/11/554695/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها