لیگ قهرمانان




حذف الوحده بدون محرومیت

کنفدراسیون فوتبال آسیا بالاخره تکلیف الوحده امارات را در لیگ قهرمانان آسیا مشخص و در بیانیه‌ای اعلام کرد: «کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفت باشگاه الوحده را به دلیل کناره‌گیری از رقابت‌ها و نیامدن به دوحه از بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا کنار بگذارد. شرایط به وجود آمده در الوحده شرایط اضطراری به شمار می‌آید و بازی‌های الوحده در این رقابت‌ها لغو شد. برای جلوگیری از تردید، در تعیین رده‌بندی نهایی گروه، هیچ امتیازی یا گلی از مسابقات قبلی الوحده در نظر گرفته نمی‌شود. به این ترتیب، معذوریت این تیم برای حضور در این رقابت‌ها از سوی AFC پذیرفته شد و محرومیتی برای این تیم اماراتی درنظر گرفته نشد.»

اعتراض شهرخودرو و پرسپولیس به میزبانی قطر

باشگاه شهرخودرو نیز به جمع معترضان به میزبانی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اضافه شد. وحید علیپور قائم مقام این باشگاه گفت: «تصور ما این است که قطری‌ها برای جام‌جهانی ۲۰۲۲ میزبانی این بازی‌ها را قبول کردند تا خودشان را تست بزنند و البته اینجا را تبدیل به آزمایشگاه خود کرده‌اند.» باشگاه پرسپولیس نیز با ارسال نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا مراتب اعتراض خود را به میزبانی قطر در لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد.

مکان فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020 مشخص شد

کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020 در تاریخ 19 دسامبر(29 آذر) در ورزشگاه الجنوب قطر به صورت تک بازی برگزار می‌شود.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7444/18/554648/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها