محمدحسین کنعانی‌زادگان، مدافع سرخپوشان پایتخت در گفت‌وگو با «ایران»:

هواداران به دفاع پرسپولیس می‌بالند




هر بازیکنی نمی‌تواند پیراهن پرسپولیس را بپوشد/ به دلیل کرونا بازی ها در یکجا برگزار می شود که اتفاق خوبی نیست

محمد محمدی سدهی
خبرنگار
مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از امشب برای پرسپولیس آغاز می‌شود و سرخپوشان در سومین بازی، از ساعت 22:30 به مصاف التعاون عربستان خواهند رفت.
محمدحسین کنعانی‌زادگان، مدافع پرسپولیس درخصوص شرایط تیم در لیگ قهرمانان به خبرنگار «ایران» گفت: «همیشه لیگ قهرمانان کیفیت بالایی دارد و این دوره هم شرایط همین گونه است. بازی‌های سختی در پیش داریم اما با تمام تمرکز در این مسابقات شرکت می‌کنیم. کادر فنی آنالیز خوبی از تیم‌های حریفمان داشت و علاوه بر این در روزهای گذشته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و با این پشتوانه برای کسب نتیجه در این مسابقات تلاش خواهیم کرد.»
او با اشاره به برگزاری دیدار دوستانه با شهرخودرو و شکست یک بر صفر مقابل این تیم پیش از حضور در لیگ قهرمانان آسیا افزود: «شکست در بازی‌های دوستانه طبیعی است چرا که بازی‌های دوستانه برای شناخت ترکیب تیم است و این بازی‌ها نمی‌تواند سنگ محک خوبی برای حضور تیم‌مان در لیگ قهرمانان باشد. علاوه بر این بازیکنان جدیدی به تیم اضافه شدند که طبیعی است  برای رسیدن به هماهنگی به زمان نیاز دارند.» مدافع شماره 6 سرخ‌ها  درخصوص برگزاری متمرکز رقابت‌های لیگ قهرمانان در قطر و از دست رفتن میزبانی تیم‌های ایرانی بیان داشت: «بازی‌های ما همیشه هوادار دارد و هواداران ما در آسیا معروف هستند و همیشه پشت‌مان بودند و باعث دلگرمی‌مان شدند. در حال حاضر به دلیل ویروس کرونا بازی‌ها در یک جا برگزار می‌شود و این اتفاق خوبی نیست. اگر بازی‌ها طبق روال گذشته برگزار می‌شد و ما شرایط میزبانی در کشور خودمان داشتیم، قضیه کاملاً متفاوت بود.»
کنعانی‌زادگان این گونه صحبت‌های خود را ادامه داد: «در لیگ قهرمانان آسیا همیشه این گونه بوده که تمرکز ما در بازی‌های خانگی بیشتر از بازی‌های خارج از خانه است که البته این به دلیل حضور هواداران پرتعدادمان است. با این حال امیدوارم با تمرکز بالا همانند بازی‌های خانگی به مصاف رقبایمان برویم و نتیجه بگیریم.» او درخصوص حضور بازیکنان جدید در پرسپولیس اظهار داشت: «قطعاً بازیکنانی که جذب شده‌اند کیفیت خوبی دارند و هر بازیکنی نمی‌تواند پیراهن پرسپولیس را بپوشد. این بازیکنان در تیم‌های خودشان بهترین بودند و با عملکردشان نشان دادند که می‌توانند در تیم‌های بزرگ بازی کنند. خدا را شکر بازیکنان خوبی جذب کردیم و ان‌شاءلله قدر این پیراهنی را که به تن می‌کنند بدانند و بدانند که کجا آمده‌اند و بتوانند بهترین عملکرد را برای پرسپولیس داشته باشند.» مدافع شماره 6 پرسپولیس تأکید کرد عملکرد خوب خط دفاعی یکی از دلایل موفقیت‌های پیشین بوده است: «پرسپولیس همیشه خط دفاعی خوبی داشته و در 4 سال اخیر یکی از دلایل قهرمانی تیم‌مان همین دفاع خوب و بازیکنانی است که در این خط حضور دارند. البته گل خورده کم تنها به عملکرد دفاعی برنمی‌گردد و این نشان می‌دهد که تمام تیم خوب دفاع می‌کنند و در مقابل حمله حریف به خوبی به خط دفاعی اضافه می‌شوند.»
کنعانی‌زادگان در ادامه اظهار داشت: «پرسپولیس در این سال‌ها در تمامی خطوط بهترین عملکرد را داشته است. تیم ما 4 سال است که بهترین خط دفاع و بهترین عملکرد را دارد و به ثبات رسیده است. دروازه‌بان‌ها خوب کار کردند،‌ هافبک‌ها و مهاجمان هم به خوبی وظایفشان را انجام دادند. همه بازیکنان در خطوط خود بهترین بودند و امیدوارم که این شرایط تداوم داشته باشد و تیم ما بتواند در مسابقات لیگ قهرمانان و همچنین لیگ بیستم بهترین عملکرد را داشته باشد. خوشحالیم که خط دفاع خوبی داریم و هواداران به دفاع تیم می‌بالند.» او درخصوص جدایی بازیکنانی همچون مهدی ترابی و علی علیپور که در زمان حضور در پرسپولیس عملکرد بسیار خوبی داشتند و همچنین در پاسخ به این سؤال که آیا جدایی این‌ها کیفیت پرسپولیس را پایین نمی‌آورد، افزود: «من نمی‌توانم از زبان آنها صحبت کنم و تنها برای بازیکنانی که از ترکیب جدا شدند، آرزوی موفقیت می‌کنم. پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و دیدیم بازیکنان زیادی به این تیم آمدند و پس از درخشش از تیم جدا شدند اما پرسپولیس کماکان با قدرت به کار خود ادامه داد.»

بازتاب
نوراللهی: برای هدفمان می‌جنگیم

احمد نوراللهی، هافبک پرسپولیس دیروز در نشست خبری پیش از بازی مقابل التعاون عربستان گفت: «از دو دیدار ابتدایی خود تنها یک امتیاز کسب کرده‌ایم و برای صعود از گروه به برد در بازی‌های آینده نیاز داریم. باید برای این هدف بجنگیم و انگیزه لازم را هم داریم. در این مدت تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و می‌دانیم بازی با التعاون برای صعودمان بسیار تأثیرگذار است البته اهداف بزرگتری داریم اما ابتدا باید از گروه خود صعود کنیم تا شرایط هموار شود.»




آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7444/1/554603/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها