لیگ قهرمانان آسیا




نامجومطلق: AFC باید مشخص کند بازی داریم یا نداریم

مجید نامجو مطلق، سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و الوحده امارات گفت: «در نیمه دوم فینال جام حذفی مقابل تراکتور یکی از بهترین نمایش‌های استقلال در فصل جاری را شاهد بودیم. قطعاً این انگیزه در ما وجود دارد که در لیگ قهرمانان آسیا بتوانیم با موفقیت بازی‌ها را پشت سر بگذاریم ولی متأسفانه معلوم نیست اصلاً ما بازی داریم یا نداریم. AFC باید تکلیف مان را مشخص کند.» وریا غفوری کاپیتان استقلال هم اظهار داشت: «شرایط تیم ما به شکلی بوده که تا هفته قبل بازی کردیم و از لحاظ جسمانی آماده‌ایم. امیدوارم در بازی‌های پیش رو موفق شویم و از گروه صعود کنیم که البته کار خیلی سختی است. تنها ناراحتی ما این است که نمی‌دانیم برابر الوحده بازی می‌کنیم یا نه.»

العین و پرسپولیس همسایه شدند

دومین تمرین سرخپوشان پایتخت پیش از دیدار فردا مقابل التعاون عربستان، شنبه از ساعت ۲۰ به وقت محلی در مجموعه ورزشی دانشگاه قطر برگزار شد. العین امارات پیش از آغاز تمرین پرسپولیس در این زمین تمرین می‌کرد و بعد از حضور شاگردان یحیی گل‌محمدی، العینی‌ها زمین چمن را ترک کردند. در هوای بسیار شرجی و گرم دوحه، مرور کارهای تاکتیکی یکی از بخش‌های اصلی تمرین قرمزها بود و در بخش دیگر بازیکنان در دو تیم در نصف زمین به انجام فوتبال هدفمند پرداختند که گل‌محمدی بارها تذکرات فنی خود را به بازیکنان گوشزد ‌کرد. گفتنی است نشریه «الریاضیه» عربستان در گزارشی با اشاره به این دیدار نوشت: «التعاون با تمام قوا در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده است. کاسیو آنگوس، ساندرو مانوئل، سدریک امیسی و دیوک 4 بازیکن خارجی این تیم هستند که آماده حضور در اولین رقابت آسیایی بعد از 6 ماه تعطیلی هستند.»

میلیچ و سایر استقلالی‌ها آمدند، دیاباته نه

دومین تمرین آماده‌سازی استقلال شنبه شب در شرایطی برگزار شد که شیخ دیاباته در آن حضور نداشت. این مهاجم اهل مالی بعد از بازی فینال جام حذفی به فرانسه سفر کرد تا با چند روز استراحت به اردوی استقلال در دوحه اضافه شود. طبق بلیتی که باشگاه استقلال برای دیاباته تهیه کرده بود، این بازیکن باید دیروز به قطر می‌رسید اما در کمال تعجب اصلاً به فرودگاه نرفت. زمانی که مدیران استقلال پیگیر دلیل عدم سفر دیاباته شدند، او اعلام کرد بلیتی که باشگاه برای او در واتس‌اپ ارسال کرده را ندیده و آنها باید وکیلش را در جریان این موضوع قرار می‌دادند. قرار بود استقلالی‌ها دیشب برای دیاباته بلیت جدیدی تهیه کنند و این بازیکن امروز(دوشنبه) به اردوی آبی پوشان اضافه شود. گفتنی است هرویه میلیچ مدافع کروات که صبح شنبه وارد دوحه شد در تمرین این تیم حضور داشت. محمد دانشگر، فرشید اسماعیلی، حسین پورحمیدی، شاهین طاهرخانی و امیرحسین کارگر به همراه تیم رسانه‌ای این باشگاه و نصرالله عبداللهی که از پرواز اول جا مانده بودند، شنبه شب به کاروان استقلال در قطر پیوستند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7443/18/554498/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها