شوک به پرسپولیسی‌ها در آستانه لیگ قهرمانان آسیا

ترابی قراردادش را فسخ کرد




گروه ورزش/  باشگاه پرسپولیس دیروز روز شلوغ و پر رفت و آمدی را پشت‌سر گذاشت و چهره‌های مختلفی در آن حضور پیدا کردند؛ از جمله محمد پنجعلی کاپیتان اسبق و پیشکسوت این باشگاه و محمد حسین کنعانی‌زادگان مدافع فعلی سرخپوشان پایتخت. در میان این رفت و آمدها، یک بمب خبری هم منتشر شد و آن خبر فسخ قرارداد مهدی ترابی بود که همه چیز را در این باشگاه تحت‌الشعاع خود قرارداد. ستاره قرمزها در لیگ برتر نوزدهم که با به ثمر رساندن 11 گل و ارسال 6 پاس گل از جمله عوامل اصلی قهرمانی پرسپولیس به شمار می‌رفت، دیروز به همراه مدیر برنامه‌های خود در باشگاه پرسپولیس با مدیران این باشگاه جلسه‌ای برگزار کرد تا وضعیت آینده خود را مشخص کند. به گزارش فارس، ترابی در زمان مدیریت حمیدرضا گرشاسبی در پرسپولیس، قراردادی را امضا کرد که در آن بندی قید شد مبنی بر اینکه اگر باشگاه نتواند 90 درصد قراردادش را تا پایان فصل بدهد، او می‌تواند یک طرفه این قرارداد را فسخ کند. همچنین در این قرارداد ذکر شده در صورتی که او پیشنهاد خارجی داشته باشد، می‌تواند با پرداخت 35 درصد از پول این قرارداد از پرسپولیس جدا شود. در این شرایط، ترابی که گفته می‌شود 80 درصد از قراردادش را دریافت کرده، به راحتی به صورت یک‌طرفه این قرارداد را فسخ کرد تا همه پرسپولیسی‌ها دچار شوک شوند. البته ترابی در این جلسه اعلام کرده از یک تیم قطری پیشنهاد یک میلیون دلاری دارد و در صورتی که باشگاه بتواند، نصف آن را برای 2 سال به او بدهد حاضر است در پرسپولیس بماند. رقمی که حدود 13 میلیارد تومان است. هر چند که رقم پیشنهادی ترابی بالاست اما قرار شده طرفین راه مذاکره را باز بگذارند. باید دید در شرایط اقتصادی که پرسپولیس در آن قرار دارد آیا ترابی با انعقاد قرارداد جدید در جمع سرخپوشان ماندنی می‌شود یا خیر؟
ترابی در شرایطی در آستانه جدایی از پرسپولیس قرار گرفته که این تیم باید از 25 الی 31 شهریور ادامه بازی‌های خود در گروه C لیگ قهرمانان آسیا را برگزار کند و پرسپولیسی‌ها روی ستاره‌ای مانند ترابی حساب ویژه‌ای باز کرده بودند اما به احتمال زیاد او را در این رقابت‌های حساس کنار خود نخواهند داشت.
نکته‌ای که در این میان باید به آن اشاره کرد این است که کادر فنی این تیم هم پس از دربی تحت فشار قرار گرفته و در روزهای اخیر شایعات مختلفی پیرامون جدایی یحیی گل محمدی مطرح شده ولی این مربی در دسترس نیست تا بازار شایعات داغ‌تر شود. این در شرایطی است که گل‌محمدی از اینکه باشگاه نتوانسته بازیکنان مد نظر او را جذب کند، انتقاد کرده بود. اما او حالا باید شاهد جدایی یکی از بهترین بازیکنان فعلی خود هم باشد که این فشار را روی مدیریت باشگاه افزایش خواهد داد و باید دید در این میان چه سرنوشتی در انتظار قهرمان 4 دوره اخیر لیگ برتر خواهد بود!

برش
نگرانی‌ها پس از رفتن ترابی

پس از جدایی ترابی، محمودزاده مسئول کمیته نقل و انتقالات مسابقات لیگ برتر گفت: «ترابی با حضور در سازمان لیگ قرارداد خود را فسخ کرده اما اگر باشگاه پرسپولیس ثابت کند این فسخ یک طرفه اشتباه بوده، ترابی 4 تا 6 ماه محروم می‌شود.» در این بین خبر احتمال فسخ قرارداد کنعانی‌زادگان هم منتشر شد که او گفت:« بندهایی در قراردادم وجود دارد اما با پرسپولیس قرارداد دارم و در خدمت این تیم هستم.» با این حال همچنان هواداران پرسپولیس نگران هستند. چرا که اخباری مبنی بر احتمال جدایی بازیکنانی مانند علی علیپور، بشار رسن و وحید امیری هم به گوش می‌رسد.






آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7432/18/553189/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها