خندق خطرناک در ورودی بیمارستان تالش!




تالش - یونس علی اکبری: در محل ورودی بیمارستانی که روزانه محل آمد و شد صدها نفر کادر درمانی، بیماران و همراهان بیماران است، آن خندقی پر از آب و ضایعات ساختمانی حفر شده تا علاوه‌ بر آزار بصری مراجعان، احتمال حادثه‌ای ناگوار را رقم بزند.
چندین ماه است که ورودی بیمارستان تالش به بهانه ساخت رمپ ورود و خروج بیمارستان چنین وضعیت نامناسبی دارد و به گفته فرماندار تالش دلیل این تأخیر، انتخاب پیمانکار و تعلل این شرکت در روند اجرایی پروژه است که از سال ۹۸ شروع به کار کرده؛علاوه‌بر این پیشرفت فیزیکی این پروژه بسیار کند است .همچنین عوامل اجرایی این شرکت با بی‌توجهی به سایر تأسیسات و اموال دولتی از قبیل فیبرنوری آب و... برای چندمین بار آسیب وارد کرده‌اند که این روند تخریب تأسیسات همچنان ادامه دارد.
باز گذاشتن کانال‌های حفاری شده در حاشیه بیمارستان به مدت چند ماه برای تردد خودروها، آمبولانس‌ها و مراجعه کنندگان به بیمارستان مشکل ایجاد کرده است. به گزارش خبرنگار «ایران» تأخیر در اجرای پروژه و تخریب اموال دولتی به معنی عدم توانایی پیمانکار مربوطه از اجرای این پروژه است و انتظار می‌رود همان‌طور که فرماندار به تعلل در اجرای این پروژه توسط پیمانکار بی‌مسئولیت معتقدند با این شرکت برخورد جدی شود و پیمانکار جدید و کاربلد انتخاب نمایند تا در اسرع وقت مشکل رمپ بیمارستان برطرف شود.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7432/11/553166/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها