اخبــــار



سادات لاری: تصمیمی برای بازگشایی کامل مدارس  گرفته نشده است

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: به گونه‌ای به مردم القا می‌شود که انگار تصمیم‌گیری شده و قرار است مدارس کاملاً بازگشایی شود در حالی که فعلاً ترکیب حضوری و مجازی مطرح است و تاکنون هیچ تصمیمی برای بازگشایی کامل مدارس اتخاذ نشده است. به گزارش ایسنا،دکتر سیماسادات لاری درخصوص زمان و نحوه بازگشایی مدارس در شرایط شیوع کرونا اظهار کرد: ستاد ملی مقابله با کرونا هنوز درخصوص بازگشایی مدارس ابلاغیه واضحی نداده است و تنها صحبت‌های کارشناسی مطرح است.  

توضیحات شهرداری
در مورد تابلوی «میدان جمهوری اسلامی»

رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران درباره تغییر در تابلوی میدان جمهوری اسلامی توضیحاتی را ارائه کرد. غلامحسین محمدی در توئیتی نوشت: «جمهوری اسلامی» نه یک‌ کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر! ارثیه هزاران شهید برای ملت ایران است. آنچه در مورد تابلوی میدان جمهوری اسلامی اتفاق افتاده است برای ما قابل بخشش نیست. با مسببان این اشتباه درهر پست و موقعیتی برخورد جدی خواهد شد و پیگیری‌ها را گزارش می‌کنم‌.» روز جمعه تصویری از تابلوی میدان جمهوری اسلامی در شبکه‌های مجازی منتشر شده است که تنها نوشته میدان جمهوری و واژه اسلامی از آن حذف شده است.

تأمین داروی بیماران  سی اف  تا ۲۰ شهریور

در پی تجمع خانواده‌ها و نمایندگان بیماران سی‌اف از استان‌های مختلف کشور در مقابل سازمان غذا و دارو، مدیرکل داروی این سازمان خبر داد که با پیگیری‌های انجام شده، بناست تا ۲۰ شهریور داروی کرون با ارز دولتی تأمین شود و سعی می‌شود نرخ نهایی آن نزدیک به قیمت داروی سابق که ۹۵ هزار تومان بابت هر بسته بود، تعیین گردد. دکتر سید حیدر محمدی گفت اکنون فقط یک شرکت ایرانی مسئولیت تولید داروی مشابه کرون را دارد در حالی که این دارو باید به دست چندین شرکت تولید شود تا علاوه بر شکل‌گیری جریان رقابت، کیفیت داروی مورد نظر نیز به نقطه مورد تأیید بیماران و خانواده‌های آنان نزدیک شود.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7426/5/552187/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها