سلام ایران


هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075  021  پیامک: 3000451213

نظــــــر مـــردم

با ایجاد فاصله گذاری کنکور را برگزار کنیم/ آقای بیدار از مشهد: یکسال است که بچه‌ها و خانواده‌ها زحمت کشیدند و استرس زیادی بر آنها وارد شده و برای کنکور آماده شدند و ما می توانیم کنکور را با فاصله گذاری اجتماعی برگزار کنیم. ما مکان‌های زیادی داریم . مثلاً به جای 5000 مدرسه می توانیم 10000 مدرسه را در اختیار بگذاریم و از معلمان خواهش کنیم کمک کنند . این ویروس کرونا حالا حالاها هست. و این قضیه کنکور را برای سال آینده هم داریم. ما باید فاصله گذاری را حفظ کنیم تا مردم ضرر نکنند.
طرح زوج و فرد خودروها در تهران/ سلیمان بلغار: در حذف طرح زوج و فرد و طرح ترافیک در تهران با خط قرمز کرونایی اختلاف نظر است ولی در مجموع این نکته شامل ذکر است که اگر خودروها معاینه فنی شده باشند و مولد آلودگی هوا نباشند که همینطور هم هست بهتر است که با حذف این طرح خودروها در مناطق ممنوعه تردد داشته باشند و مردم در اتوبوس ، مترو و تاکسی فشرده نشوند.
بعد از 9 سال هنوز مسکن مهر در شیراز را تحویل نداده‌اند/ محمد رضا سلامی: در زمان دولت آقای احمدی نژاد در شیراز ثبت نام مسکن مهر کردم و 23 میلیون تومان هم پول داده‌ام . آن موقع که پول دادیم دلار 1000 تومان بود. 77 سال سن دارم و مستأجر هستم اما نمی‌دانم چرا بعد از این همه سال هنوز ملک را تحویل نداده‌اند. لطفاً مسئولین رسیدگی نمایند.
ممنوعیت بازداشت چند ساعته/ سلیمان بلغار: سال گذشته آقای رییسی ، ریاست محترم قوه قضائیه دستور ممنوعیت بازداشت چند ساعته حتی تا دو روز را تا اخذ سند و ضمانت صادر کردند. با اجرای این حکم ضمن اینکه شخصیت افراد در جامعه حفظ می‌شود، بدگمانی و کینه نیز به جای نمی گذارد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7416/1/551133/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها