اخبار



پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب به مناسبت درگذشت حجت‌الاسلام موسویان

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام سیدعباس موسویان از متخصصان فقه اقتصادی را تسلیت گفتند.
متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
درگذشت جناب حجت‌الاسلام آقای سیدعباس موسویان رحمت‌الله‌علیه را به بازماندگان مکرم ایشان و نیز به شاگردان و همکاران و ارادتمندان این روحانی ارزشمند تسلیت عرض می‌کنم. ایشان از متخصصان فقه اقتصادی و صاحب‌نظر در بانکداری اسلامی و دیگر مسائل مالی فقه بودند و فقدان ایشان ضایعه است. از خداوند رحمت و مغفرت و علو درجات برای آن فقید و صبر و آرامش و اجر برای بازماندگانش مسألت می‌کنم.
سیدعلی خامنه‌ای
۲۰ مرداد ۱۳۹۹

استقبال از حساب توئیتر هندی رهبر معظم انقلاب در رسانه‌های هند

رسانه‌های هند روز دوشنبه به افتتاح حساب توئیتری حضرت آیت‌الله علی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران واکنش گسترده نشان داده و گزارش دادند که پیام‌ها با استقبال مخاطبان در هند روبه‌رو شده است.
به گزارش ایرنا، رسانه‌های هندی از جمله شبکه خبری «ان‌دی‌تی‌وی»، شبکه خبری «ویون نیوز»، نشریه‌های «تایمز او ایندیا»، «لایو مینت» و «هندوستان تایمز» روز دوشنبه با پرداختن به افتتاح حساب توئیتری رهبر معظم انقلاب اسلامی به زبان هندی گزارش دادند: این اولین بار است که (حضرت) آیت الله علی خامنه‌ای به زبان هندی پیام منتشر می‌کند.
این رسانه‌ها گزارش دادند: حساب رسمی توئیتری رهبر عالی ایران به زبان دوانگاری (هندی) نوشته شده است و شامل زندگینامه ایشان نیز می‌شود. پیام‌های آیت‌الله خامنه‌ای رهبر عالی ایران نیز به زبان دوانگاری (هندی) منتشر شده‌اند.
این رسانه‌ها افزودند: حساب رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران تاکنون بیش از دو هزار دنبال‌کننده در توئیتر هندی به‌دست آورده است و تا زمان انتشار این اطلاعات دو پیام به زبان هندی منتشر شده است. رهبر عالی انقلاب اسلامی ایران همچنین دارای حساب‌های توئیتری دیگر به زبان‌های مختلف از جمله فارسی، عربی، اردو، فرانسوی، اسپانیایی، روسی و انگلیسی است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7416/2/551102/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها