آتش در انبار بیمارستان شرکت نفت




گروه حوادث/ آتش‌سوزی در انبار بیمارستان شرکت نفت تهران باعث وحشت بیماران و تخلیه بخش‌هایی از بیمارستان شد.
سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در این باره گفت: ساعت ٢:٠٠ بامداد دوشنبه یک مورد آتش‌سوزی در بیمارستانی واقع در خیابان حافظ، خیابان سرهنگ سخایی به سامانه ١٢۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله با توجه به حساسیت حریق در بیمارستان ها چهار ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی از جمله خودرو حامل تجهیزات تنفسی و دو دستگاه نردبان هیدرولیکی به محل اعزام شدند.
وی ادامه داد: محل حادثه بیمارستانی با چند ساختمان بود که آتش‌سوزی در یکی از ساختمان‌های این بیمارستان هفت طبقه که بخش های تخصصی مثل سی سی یو و بخش‌های شیمی درمانی در آن مستقر بود، رخ داده و یک انباری کوچک در طبقه منفی 2 دچار حریق شده بود. به گفته افرادی که در محل حضور داشتند این انبار راکد بود و مقدار زیادی کارتن و کاغذ در آن نگهداری می‌شد. زمانی که نیروها در کمتر از 4 دقیقه به محل رسیدند بخش های طبقات بالایی را دود فرا گرفته بود.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: با توجه به اینکه پیش از این، از این بیمارستان بازدید شده بود و مانورهایی در آن انجام شده بود آتش‌نشانان به محل اشراف کامل داشتند و تحت نظارت فرماندهان بسرعت خود را به طبقه منفی ۲ رسانده و در انبار را که قفل بود  باز کردند. همزمان با خاموش کردن آتش، گروه‌های دیگر به طبقات بالایی رفتند و آتش‌نشانان حدود ٢٠ نفر از افرادی را که به کمک نیاز داشتند با کمک پرسنل بیمارستان که پیش از رسیدن آتش‌نشانان نیز سعی کرده بودند بیماران را تخلیه کنند، از بخش‌های تخصصی خارج کردند. این افراد بدون آسیب دیدگی و با نظارت پرسنل به بخش‌های مجاور منتقل شدند.
این حادثه مصدوم یا تلفات جانی نداشت و با حضور بموقع آتش‌نشانان از یک روز تلخ جلوگیری شد؛ حریق اطفا شد اما مقدار زیادی دود در طبقات انباشته شده بود که پس از اطفای حریق، دود نیز تخلیه شد.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7416/12/551050/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها