اخبــــار




روایت دروازه‌بان لبنانی ذوب‌آهن از فاجعه بیروت

مهدی خلیل، دروازه‌بان لبنانی ذوب آهن در رابطه با انفجار مهیب بیروت به ورزش سه گفت: «من شب این ویدئو رو دیدم. من در تمرین بودم. وقتی تمرینم تمام شد، دیدم که همسرم این ویدئو را برای من ارسال کرده است. وقتی ویدئو را دیدم، شوکه شدم و قلبم شکست. باورم نمی‌شد چیزهایی را که داشتم می‌دیدم، چرا که انفجار باورنکردنی بود. نمی‌توانستم حسم را توصیف کنم. حس دیوانه کننده‌ای بود و من واقعاً خیلی ناراحت شدم. همه چیز از ماشین‌ها گرفته تا خانه‌ها و آدم‌ها تکه تکه شدند. می‌گویند ترکیبات شیمیایی علت انفجار بوده ولی خدا را شکر خانواده و دوستانم سالمند.»

مسی و رونالدو در لیگ قهرمانان ناجی می‌شوند؟

دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، فرداشب و شنبه با برگزاری 4 دیدار پیگیری می‌شود. از ساعت 23:30 جمعه منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد میزبان رئال‌مادرید است. شاگردان پپ گواردیولا در بازی رفت موفق شدند 2-1 یاران زین‌الدین زیدان را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شکست دهند و حالا باید دید کهکشانی‌ها می‌توانند پس از فتح لالیگا در لیگ قهرمانان هم موفق باشند؟ در دیگر دیدار نیز، یوونتوس که در بازی رفت 1-0 مغلوب لیون شد، میزبان این تیم است. حالا سرنوشت مائوریتسیو ساری با وجود قهرمانی که تیمش در سری A به دست آورده، به این بازی بستگی دارد و او امیدوار است کریستیانو رونالدو ناجی تیمش شود. در بازی‌های شنبه هم که ساعت 23:30 آغاز می‌شود، بایرن مونیخ که در بازی رفت 3-0 چلسی را از پیش رو برداشت، پذیرای این تیم است و حالا باواریایی‌ها پس از دبل در فوتبال آلمان، می‌خواهند به درخشش در اروپا هم ادامه دهند. بارسلونا هم در حالی در ورزشگاه نیوکمپ برابر ناپولی قرار می‌گیرد که در بازی رفت با این تیم به تساوی 1-1 رسید و حالا باید دید یاران لیونل مسی می‌توانند با عبور از این تیم، ناکامی در لالیگا را به فراموشی بسپارند یا کار برای کیکه ستین روی نیمکت آبی و اناری‌ها سخت‌تر خواهد شد.

رسول‌پناه: بخشی از طلب برانکو را دادیم

مهلت پرسپولیس برای پرداخت پول برانکو در حالی امروز به پایان می‌رسد که مهدی رسول‌پناه سرپرست این باشگاه درخصوص آخرین وضعیت پرداخت مطالبات برانکو به رسانه پرسپولیس گفت: «زلاتکو، ایگور، مارکو و برانکو از ما شکایت کرده‌اند که طلب 3 نفر از آنها پرداخت شده است. البته چون رقم خود آقای برانکو سنگین است، یک بخش از آن را پرداخت کردیم. نامه‌ای تهیه شده و به کمیته انضباطی فیفا ارسال شده. عمان به دلیل عید قربان، 12 روز تعطیل بوده و قرار است یکشنبه بخش دیگری از مطالبات برانکو پرداخت شود. یکی از منابع درآمدی ما پول بیرانوند بوده و تا دیشب (سه‌شنبه) به حساب واسطه ما ننشسته بود. رقمی حدود 515 هزار دلار باید از باشگاه بلژیکی به حساب ما منتقل می‌شد تا آن را به برانکو بدهیم که امروز صبح (دیروز) به حساب ما واریز شده است. بخشی از این پرداخت ما از محل مطالبات‌مان در فیفا بوده و این زمانبر است. تا چند روز آتی هم طلب این مربی پرداخت خواهد شد. در یک ماهی هم که فرصت داده شده، کار را انجام می‌دهیم و مشکلی نخواهیم داشت.» این صحبت‌ها در حالی انجام شده که دارو بوسیچ، وکیل برانکو به فارس گفت: «پرسپولیس فقط 20 هزار یورو از پول زلاتکو و ایگور را پرداخت کرده و تاکنون هیچ پولی به برانکو پرداخت نشده است.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7413/18/550723/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها