بنگاه



احیای 100 کارگاه تعطیل شده تولید نوشت‌افزار

سومین پویش ملی «مشق احسان» و ارسال یک میلیون بسته کیف و نوشت‌افزار ایرانی برای توزیع در مناطق محروم کشور آغاز شد. در آستانه بازگشایی مدارس، سومین پویش ملی و سراسری «مشق احسان» با هدف جذب مشارکت‌های مردمی و توزیع کیف و لوازم‌التحریر ایرانی درمناطق کم‌برخوردار کشور، توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام آغاز شد.
محمد مخبر، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام درخصوص نحوه توزیع این بسته‌ها نیز گفت: ۵ هزار گروه جهادی و مردمی همکار ستاد اجرایی فرمان امام در سراسر کشور این بسته‌ها را در مناطق کم‌برخوردار به صورت رایگان توزیع خواهند کرد.
وی خاطرنشان کرد: تمام اقلام ؛ کیف و نوشت‌افزارها کاملاً ایرانی هستند و برای تأمین این اقلام ۱۰۰ کارگاه کوچک تعطیل شده احیا شدند و ۳۰ کارگاه جدید نیز راه‌اندازی و 2 هزار شغل جدید ایجاد شد.
مخبر از طرح ستاد اجرایی فرمان امام برای اهدای 15 هزار تبلت به دانش‌آموزان مناطق محروم نیز خبر داد.

بخشودگی بدهی مشتریان بانک توسعه تعاون

به‌مناسبت یازدهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه تعاون، بخشش وجه التزام تأخیر تأدیه دین به میزان 6 درصد در تسهیلات اعطایی و 8 درصد در ضمانت‌نامه‌های ضبط ‌شده تصویب شد. هیأت مدیره بانک توسعه تعاون به مناسب سالگرد تأسیس این بانک و باهدف حمایت بیشتر از تسهیلات گیرندگان در زمان شیوع ویروس کرونا و تعیین تکلیف بدهی بدهکاران، موافقت کرد تا آن دسته از مشتریانی که کلیه بدهی سررسید شده خود را از تاریخ 31 تیرماه لغایت پایان مهرماه سال‌جاری تسویه کنند، از بخشودگی کامل 6 درصد وجه التزام تأخیر تأدیه دین در تسهیلات منابع داخلی و 8 درصد وجه التزام تأخیر تأدیه دین در ضمانت‌نامه‌های ضبط ‌شده برخوردار شوند.

رجا، برگزیده جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری

‌شرکت حمل و نقل ریلی رجا در دومین دوره جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری، به‌عنوان شرکت برگزیده در بخش حمل و نقل گردشگری شد.
شرکت حمل و نقل ریلی رجا با ارائه گزارش واحدهای مختلف، خود را در معرض ارزیابی توسط ارزیابان مربوطه قرار داد و با عملکردهای مثبت صورت گرفته این شرکت موفق به دریافت جایزه شد. دومین دوره جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری با حضور رئیس دانشگاه علم و فرهنگ، رئیس پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی، معاون وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و جمعی از فعالان و دست اندرکاران حوزه گردشگری در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد.‌

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7413/9/550709/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها