نرم افزاری برای مقابله با بدافزارها





این روزها هکرها بسیار فعال هستند و کاربران باید سیستم‌های خود اعم از لپ تاپ، کامپیوترخانگی، گوشی‌های هوشمند و... را به نرم‌افزارهای ضد بدافزار و... تجهیز کنند. تعداد زیادی از نرم‌افزارهای امنیتی را می‌توان در فروشگاه‌های اپلیکیشن‌ها دید ولی یکی از بهترین نمونه‌های آن، Malwarebytes Anti-Malware است؛ نسل جدیدی از نرم‌افزارهای تشخیص و حذف بدافزار و نرم‌افزارهای جاسوسی که در آن تکنولوژی‌های جدیدی به کار گرفته شده است.
این تکنولوژی‌ها برای تشخیص سریع، تخریب و بلاک کردن بدافزارها طراحی شده‌اند. همچنین باید گفت که این نرم‌افزار می‌تواند تمامی بدافزارهایی را که حتی آنتی‌ویروس‌های معروف نیز قادر به شناسایی آنها نیستند با سرعت بالا تشخیص داده و اقدام به حذف آنها کند.
این نرم‌افزار حرفه‌ای تمامی پردازش‌های سیستم را کنترل می‌کند و قبل از اجرای پردازش‌های خطرآفرین جلوی آنها را می‌گیرد. ماژول‌های امنیتی بسیار سریع آن می‌توانند با استفاده از تکنولوژی‌های تشخیص بسیار پیشرفته‌ای، امنیت سیستم شما را تأمین کنند. به‌علاوه مرکز کنترل آن به‌صورت مرتب آپدیت شده و جدیدترین بدافزارها را در لیست سیاه خود قرار می‌دهد.
از امکانات نسخه جدید این نرم‌افزار می‌توان به دیتابیس به روزرسانی شده و همچنین تغییرات ظاهر و رابط کاربری آن اشاره کرد. پشتیبانی از سیستم عامل‌های 64 بیتی، سرعت بسیار بالا در اسکن، قابلیت اجرای اسکن کامل برای تمامی درایوها و همچنین آپدیت پایگاه داده‌ها به‌صورت روزانه از امکانات این نرم‌افزار محسوب می‌شود. از دیگر مزایای این نرم‌افزار می ‌‌توان به قرنطینه کردن فایل‌های مشکوک و داشتن امکان بازیابی آنها، ساخت لیست Ignore برای اسکنر و بخش محافظتی و همچنین تنظیمات مختلف برای افزایش کارآیی آن اشاره کرد. از آنجا که این
نرم افزار با سیستم‌های عامل ویندوز8، ویندوز 7، ویستا و همچنینXP سازگاری دارد، می‌تواند بخش عمده‌ای از وسایل دیجیتال را زیرپوشش خود قرار بدهد. پشتیبانی از چندین زبان، هماهنگی با سایر ابزارهای ضد تروجان و منوی داخلی برای اسکن فایل‌ها در صورت درخواست از دیگر ویژگی‌های این نرم افزار است. اگر شما هم جزو آن دسته از کاربرانی هستید که به این نرم‌افزار علاقه دارید می‌توانید آن را از نشانی P30world.com به‌صورت رایگان بارگذاری کنید.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7408/17/550102/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها