سیدجلال: هرگز 4 و 6 نشان نخواهم داد



سیدجلال حسینی، کاپیتان پرسپولیس که اخیراً هشتمین قهرمانی خود در لیگ برتر را به دست آورد، در این باره به ورزش سه گفت: «خدا به من کمک کرد که افتخار نصیبم شد که در کنار بازیکنانی بازی کنم که برای قهرمانی می‌جنگند و فکر می‌کنم بعدها می‌شود درباره این افتخارات صحبت کرد. البته هرگز فکر نمی‌کردم به جایی برسم که 8 قهرمانی داشته باشم. آن سالی که با سایپا قهرمان شدیم، بعد رفتم سپاهان و توانستیم قهرمانی به دست بیاوریم. شما باید برنامه‌ریزی کنید و تلاش کنید و بتوانید موفق شوید.»
او به شایعه خداحافظی و صحبت‌های یحیی گل‌محمدی در این باره چنین واکنشی داشت: «آقا یحیی خودش بازیکن بزرگی بود و چند سال است که در سطح اول مربیگری می‌کند. شما تا یک جایی برای فوتبال تصمیم می‌گیرید و بعد فوتبال برایتان تصمیم می‌گیرد. الان من وظیفه‌ام این است که تمرین کنم و کنار بازیکنان باشم و تا جایی که می‌توانم، تلاش کنم و ببینم چه می‌شود.»
کاپیتان پرسپولیس درباره ماجرای درخواست هم‌تیمی‌هایش برای کری‌خوانی با پیراهن شماره 4 او و عدم انجام این کار گفت: «کری‌خوانی برای تماشاگران و هواداران است؛ آن‌ هم کری باید در شرایطی باشد که از ادب خارج نشود. البته شخصاً علاقه‌ای به کری‌خوانی و نشان دادن 6 و 4  ندارم.»
حسینی درباره جدایی پر سر و صدای استراماچونی از استقلال و قیاس او با برانکو چنین نظر داد: «خیلی تفاوت میان این دو سرمربی است؛ آقای استراماچونی بار اول که پول نگرفت، ایران را ترک کرد اما آقای برانکو سه بار نامه زد و یک‌سال طول کشید تا بتواند پولش را بگیرد. آقای برانکو پرسپولیس را دوست داشته و دارد و رابطه بسیار خوبی هم با طرفداران تیم ما دارد و برای هر موفقیتی به تیم ما تبریک می‌گوید.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7407/18/550052/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها