اخبــــار




ادای احترام اسکوچیچ به مدافعان سلامت
شجاعت وانسانیت شما قابل ستایش است

دراگان اسکوچیچ با انتشار ویدئویی در پویش همدلی با مدافعان سلامت شرکت کرد. سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با انتشار این ویدئو از تلاش متعهدانه مدافعان سلامت در مبارزه با ویروس کرونا تقدیر کرد. او در این بخش از ویدئو با بیان جملاتی احساساتی می‌گوید: «برای همه ما این یک تجربه دردناک است. مبارزه با کووید ۱۹ که دشمنی ناشناخته و نامرئی است تا به امروز و به‌طور غم‌انگیزی جان بسیاری از افراد را گرفته است و در این میان آدم‌هایی هستند که با مسئولیت خودشان بیرون می‌آیند و روی زندگی‌شان برای محافظت از جان انسان‌های دیگر ریسک می‌کنند، به راستی که شجاعت و انسانیت آنها قابل ستایش است. گفته می‌شود که در زمان سختی مردم بهترین و بدترین خودشان را نشان می‌دهند. شما پزشکان، پرستاران و کادر درمان مسلماً بهترین وجه انسانی را که تا به حال در بشر شناخته شده، نشان داده اید. من می خواهم از تمام زحماتی که برای همه ما متحمل شده اید، قدردانی کنم. خداوند خیرتان دهد.»

زمان اهدای جام پرسپولیس بدون هواداران

پس از جلسه‌ که دیروز در سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار شد، مقرر شد تا مراسم اهدای جام قهرمانی به پرسپولیس، بعد از بازی با ذوب‌آهن و در ورزشگاه آزادی برگزار شود. همچنین به دلیل مخالفت ستاد مقابله با کرونا، هواداران پرسپولیس حتی به صورت محدود هم نمی‌توانند در این مراسم حاضر شوند.

پاسخ منفی گزینه هدایت تیم ملی والیبال به فدراسیون

در شرایطی که چند ماه از قطع همکاری فدراسیون والیبال ایران و ایگور کولاکوویچ می‌گذرد، هنوز تکلیف سرمربی جدید تیم ملی مشخص نشده است. در این میان، فدراسیون والیبال مذاکراتی با مربیانی همچون رزنده و آلکنو، سرمربیان سابق تیم‌های برزیل و روسیه را تأیید کرده است. با این حال به نظر می‌رسد مذاکرات فدراسیون با ولادیمیر آلکنو خیلی جدی‌تر پیش می‌رود. سایت رسمی لیگ والیبال روسیه در گزارشی به این موضوع پرداخته و آلکنو سرمربی فعلی تیم زنیت کازان مذاکره با ایران را تأیید کرده است: «بله، من با فدراسیون ایران در تماس بودم و با هم صحبت کردیم. من آرزوهای بزرگی برای آنها دارم اما فعلاً گفتم نه و باید بیشتر فکر کنم.»

مدافع استقلال به جمع آبی‌پوشان بازمی‌گردد

سعید رمضانی، سرپرست تیم استقلال درباره جلسه انضباطی تشکیل شده برای محمد دانشگر به دلیل بی‌انضباطی در یک جلسه تمرینی، گفت: «این جلسه در محل باشگاه برگزار شد و دانشگر ضمن ابراز ندامت و پشیمانی بابت اتفاق افتاده، گفت که آماده است تا با تمام وجود برای استقلال در ادامه فصل به میدان برود. در این جلسه مقرر شد تا دانشگر علاوه بر جریمه نقدی، پنجشنبه پس از حضور در محل تمرین استقلال، از مجموعه تیم عذرخواهی کند.»

شوخی مجری تلویزیون کار دستش داد

پس از خبرهایی که درباره کنار گذاشتن عبدالرضا امیراحمدی از برنامه صبحگاهی «صبح بخیر ایران» شنیده شد، توییت دیروز مشاور رسانه‌ای مجید زین‌العابدین مدیر شبکه یک نشان داد که این شوخی فوتبالی چقدر برای مدیران صداوسیما جدی بوده و به حذف این مجری انجامیده است. محسن سوهانی در توئیت خود نوشت: «با توجه به تکرار یک اشتباه در دو روز متوالی، مجری برنامه صبح بخیر ایران تغییر کرد. رعایت اخلاق حرفه‌ای و احترام به مردم، سرلوحه شبکه یک سیماست.» داریوش دلیری، تهیه‌کننده برنامه «صبح بخیر ایران» هم با تأیید این خبر ذکر جزئیات بیشتر را به روابط عمومی شبکه محول کرد.

رضاوند: رفتن استراماچونی از استقلال طبیعی نبود

آرش رضاوند، هافبک تیم استقلال در خصوص صحبت‌های برخی پیشکسوتان در‌خصوص حمایت وزیر ورزش و جوانان از پرسپولیس بیان داشت: «شرایط ما در نیم‌فصل خیلی خوب بود طوری که حتی پرسپولیسی‌ها نیز از استقلال تعریف و تمجید می‌کردند، اما صبح از خواب بلند شدیم و دیدیم سرمربی تیم یعنی استراماچونی از ایران رفته است. کسی باور نمی‌کرد چنین اتفاقی افتاده است. فکر می‌کنید این مسأله تأثیرگذار نبود؟ سه چهار مدیرعامل در یک سال عوض شدند و همه این مسائل به استقلال ضربه زد. کاری به پرسپولیس نداریم و نمی‌خواهیم قهرمانی‌اش را زیر سؤال ببریم، اما اتفاقاتی که برای استقلال با رفتن استراماچونی افتاد، طبیعی نبود. اما هواداران زود قضاوت نکنند و به تیم فرصت بدهند.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7407/18/550051/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها