تیم ملی




استارت تیم ملی جوانان با پرویز مظلومی

اولین تمرین تیم ملی فوتبال جوانان پس از اعلام نتایج تست کرونای این تیم از ساعت ٩:٣٠ صبح دیروز زیر نظر پرویز مظلومى آغاز شد. این اردو به مدت ۱۳ روز در جریان است و بعد از استراحتی کوتاه اردوی بعدی شروع خواهد شد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، مهدى محمدنبى دبیرکل فدراسیون فوتبال هم در پایان تمرین دیروز با حضور در جمع اعضاى تیم خطاب به بازیکنان گفت: «شما فرصت بسیار خوب و مهمى به دست آوردید و بین ده‌ها هزار جوان توانستید پیراهن تیم ملى را بر تن کنید. باید در کنار فوتبال تحصیلات خودتان را هم دنبال کنید و براى رسیدن به موفقیت، کاملاً حرفه‌اى باشید. یک ورزشکار ملى، فاکتورهاى ویژه‌اى دارد و وقتى این پیراهن را بر تن مى‌کند، سفیر جمهورى اسلامى ایران است. امیدوارم با هدایت کادرفنى و استفاده از تجارب آقاى مظلومى در این مسیر موفق باشید.» پرویز مظلومی در حاشیه این جلسه تمرینی با تشکر از باشگاه‌های مختلف برای همکاری با تیم ملی خاطرنشان کرد: «در این اردو 3 بازیکن از باشگاه‌های ملوان و ذوب آهن را در اختیار نداریم که به علت فشردگی مسابقات و نیازمندی باشگاه دیرتر به ما ملحق می‌شوند. ما هم نهایت همکاری با باشگاه‌ها را داریم و شرایط‌‌شان را درک می‌کنیم.»
سرمربی تیم ملی جوانان با اشاره به محدودیت زمانی برای آماده‌سازی تیمش با وجود شیوع کرونا، گفت: «زمان اندکی تا مهرماه، موعد برگزاری مسابقات نهایی آسیا وقت داریم و با وجود کرونا باید بازی‌های تدارکاتی را برگزار کنیم تا به شناخت لازم از تیم برسیم. دوست دارم تیم به‌طور مرتب در بازی‌های تدارکاتی بازی کند و نقاط قوت و ضعف این تیم را بشناسم. فدراسیون در این زمینه همکاری لازم را داشته و ان‌شاءالله اردوی خوبی خواهیم داشت. فعلاً از بازیکنان سابق و حاضر در مرحله مقدماتی استفاده می‌کنیم و اگر کسی توانمندی حضور در این جمع را داشته باشد، به ما اضافه خواهد شد.» گفتنی است، تیم ملی جوانان از اواخر مهر تا اواسط آبان در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی ازبکستان شرکت می‌کند که 4 تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی، مجوز حضور در جام جهانی ۲۰۲۱ را به دست می‌آورند.

زمان دیدارهای تیم ملی در مقدماتی جام جهانی قطر

پس از ماه‌ها بلاتکلیفی، برنامه بازی‌های معوقه از مرحله دوم مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا اعلام شد و تیم ملی طبق پیش‌بینی‌ها، در مهر و آبان سال‌جاری چهار دیدار سرنوشت‌ساز خود را برگزار می‌کند که به احتمال زیاد بدون حضور تماشاگران خواهد بود. بنابر اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، بازی ایران - هنگ کنگ (پنجشنبه ۱۷ مهر)، کامبوج - ایران (سه‌شنبه ۲۲ مهر)، ایران - بحرین (پنجشنبه ۲۲ آبان) و ایران - عراق (سه‌شنبه ۲۷ آبان) برگزار خواهد شد. تیم ملی در مهرماه دو دیدار آسان خود را ابتدا برگزار خواهد کرد و در ادامه در ماه آبان در دو دیدار حساس برابر بحرین و عراق قرار می‌گیرد و در صورتی که شرایط کنترل کرونا تا آن زمان بهبود پیدا کند، تیم ملی باید در ورزشگاه خالی آزادی میزبان باشد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7407/18/550049/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها