ایران در ایران




پرداخت بالغ بر 233 میلیارد ریال به شهرداری کرمان از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده

 مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان از پرداخت بیش از 233 میلیارد ریال عوارض مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری کرمان در 3 ماهه نخست سال ‌جاری خبر داد. به گزارش روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان کرمان، محمد سلمانی در دیدار با رئیس شورای شهر کرمان، با بیان اینکه عوارض وصول شده مالیات بر ارزش افزوده در هر شهر یا منطقه صرفاً جهت عمران و آبادانی همان منطقه هزینه می‌شود، خاطرنشان کرد: درسال 98 نیز در مجموع بیش از 1546 میلیارد ریال عوارض به شهرداری‌ کرمان پرداخت شده است. وی بابیان اینکه اداره کل امور مالیاتی استان در راستای توسعه و عمران در کنار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها قرار دارد، گفت: در سال گذشته به‌طور میانگین هرماه بیش از128 میلیارد ریال از محل وصولی عوارض مالیات بر ارزش‌افزوده به شهرداری کرمان پرداخت شده است. سلمانی افزود: بخش قابل توجهی از بودجه شهرداری کرمان از طریق مالیات برارزش افزوده تأمین می‌شود و مطمئناً این مبالغ پرداختی سهم بسزایی در بودجه جاری شهرداری دارد که در بخش عمران و توسعه شهر هزینه شود. در ادامه دیدار، محمد فرشاد، رئیس شورای شهر کرمان نیز رویکرد اداره کل امور مالیاتی استان را حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری عنوان کرد و افزود: عملکرد اداره کل امور مالیاتی استان به امر تولید و سرمایه‌گذاری کمک شایانی کرده و موجب توسعه و عمران شهری شده است.

تکمیل مترو تبریز چشم‌انتظار پیگیری نمایندگان تازه نفس مجلس

دو نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، فرماندار تبریز، شهردار تبریز، رئیس و اعضای شورای شهر دیروز از آخرین روند اجرایی برخی از پروژه‌های شهری بازدید کردند. به گزارش شهریار، طی این بازدید برخی پروژه‌های عمرانی شهری با حضور علیرضا منادی و روح‌الله متفکرآزاد دو نفر از نمایندگان تبریز، آذر شهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گرفت. بازدید از ایستگاه شماره ۱۵ قطار شهری تبریز در انتهای خیابان لاله بخشی از این بازدید چند ساعته بود. عملیات اجرایی ایستگاه شماره 15 قطار شهری تبریز هم‌اکنون توسط مجموعه شهرداری تبریز در حال انجام است.
در دوره اخیر مدیریت شهری یکی از وعده‌های اصلی شهرداری تبریز درخصوص اتمام خط یک مترو پس از ۲۰ سال تحقق یافت که البته پیش زمینه آن، دریافت اوراق مشارکت به ارزش بیش از هزار و دویست میلیارد تومان از دولت بود که شهرداری تبریز تنها شهرداری بود که موفق به انجام این مهم شد. همچنین تخصیص حدود ۵۰۰ میلیارد تومان بودجه از سوی شهرداری تبریز نیز از دیگر اقدامات دوره اخیر مدیریت شهری است که با اهتمام اعضای محترم شورا و همراهی نمایندگان محترم مجلس، این دستاورد مهم محقق شد.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7407/6/550021/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها