وزیر بهداشت اعلام کرد

برگزاری مراسم محرم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی




وزیر بهداشت: امسال یاد امام حسین(ع) را از همه گلدسته‌ها و مناره‌ها فریاد می‌زنیم و مظلومیت امام حسین(ع) و یارانش را فراموش نمی‌کنیم.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، دکتر سعید نمکی در نشست با رئیس و مسئولان سازمان تبلیغات اسلامی و وعاظ برجسته و جمعی از اعضای جامعه مداحان کشور تأکید کرد: امسال مظلومیت شهدای کربلا را پاس می‌داریم و یاد امام حسین(ع) و عاشورا را ثبت می‌کنیم و به همه دنیا خواهیم گفت که الگویی چون امام حسین(ع) را داریم که با سرشت ما آمیخته شده است.
وی از وعاظ و مداحان خواست تا در خصوص برگزاری هر چه بهتر آیین‌های محرم با رعایت اصول بهداشتی دیدگاه‌های خود را مطرح کنند. رئیس سازمان تبلیغات اسلامی نیز گفت: ما همراه و حامی وزارت بهداشت هستیم و مقدمات عزاداری امام حسین(ع) را همانند گذشته، قبل از شروع ماه محرم مهیا می‌کنیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی افزود: من این توفیق را داشتم که از ابتدای شیوع ویروس کرونا، همراه و حامی وزارت بهداشت بوده‌ام و در ایام عزاداری سیدالشهدا نیز این اولین نشست نبوده است که مراسم عزاداری با رعایت بهداشت در حال هم اندیشی بوده بلکه از گذشته نیز ما مقدمات عزاداری امام حسین(ع) را در چنین روز‌ها و پیش از ماه محرم مهیا می‌کرده‌ایم.
وی تأکید کرد: ما در تلاش هستیم تا با بررسی‌ها در این نشست، مراسم عزاداری با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی همراه با حفظ سلامت مردم برگزار شود.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7407/5/550013/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها