دیگه چه خبر




مراجع دیدار با احمدی‌نژاد را نپذیرفتند

   خبر اول اینکه، یک فعال سیاسی اصولگرا گفته است که مراجع تقلید به محمود احمدی‌نژاد اجازه دیدار نداده‌اند. احمد کریمی اصفهانی، عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری در بخشی از گفت‌وگو با خبرآنلاین گفته است: یکی از فرصت‌های طلایی که در این ۴۰ سال به دست آمد، دوره طلایی ۸ سال ریاست جمهوری احمدی‌نژاد بود که از نظر درآمد ارزی بالاترین درآمد را داشتیم و اگر ما در آن مقطع ارز را کنترل و حفظ کرده بودیم، به اندازه تمام دوره‌ها درآمد نفتی آن دوره را داشتیم و میانگین فروش نفت ما ۱۱۰ دلار بود و بیشترین نفت را در آن مقطع ۸ ساله فروختیم. وی با خیانت خواندن اقدامات و عملکرد احمدی‌نژاد و اینکه چرا هیچ‌کس نیامده او را مؤاخده کند، افزوده: برخی رؤسای جمهوری ما در دوره دوم‌شان خوب عمل نکردند اما ریاست جمهوری آقای احمدی‌نژاد از روز اول تا پایان دوره ۸ ساله خراب بود. ظلم‌ها و جنایت‌هایی که احمدی‌نژاد کرد، قابل مقایسه با هیچ رئیس جمهوری در مملکت نیست و با هیچ دوره‌ای قابل مقایسه نخواهد بود. من حاضرم در هر دادگاهی پاسخ بدهم و در این باره مناظره کنم. کریمی گفته: ایشان چند روز پیش به قم رفته و ملاقاتی داشته اما خدا را شکر، بزرگان ما و مراجع ما هیچ کدام ایشان را راه نداده‌اند و فقط یکی از مراجع ایشان را پذیرفته است. مراجع به دلیل اینکه از خباثت او خبر داشتند، او را راه ندادند.

حدادیان تصحیح کرد؛ عزاداری با رعایت پروتکل بهداشتی

  خبر دیگر اینکه، سعید حدادیان از مداحان به نام کشور درباره سخنان منتشر شده خود با این محوریت که «اگر بمیریم هم امسال مراسم محرم را باشکوه برگزار می‌کنیم»، توضیح داده و آن را تقطیع شده خوانده است. به گزارش فارس، حدادیان گفته: زیربنا و اصل حرف من، بر این اساس بود که جلسات عزاداری ماه محرم باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود که این امر نیز مورد نظر و وفاق همگان است. وی افزوده: بارها اعلام کرده‌ام که مسئولان وزارت بهداشت کشور، خود اهل جلسات امام حسین (ع) و مجالس عبادی هستند اما دشمنان در ایام منتهی به محرم تلاش دارند ما را در جبهه مقابل آنها قرار دهند. درخصوص برپایی دسته‌جات عزاداری نیز من گفتم اگر لازم باشد این گونه عزاداری کنیم که دسته در فضای باز تشکیل شود، با فاصله سه متری میان هر نفر، از میدان آزادی تا انقلاب عزاداری می‌کنیم که این حرف نیز تقطیع شد.

جریمه شرکت امریکایی به دلیل نقض تحریم‌های ایران

  دست آخر اینکه،  وزارت خزانه‌داری امریکا سه‌شنبه اعلام کرد، یک شرکت فعال امریکایی را به دلیل آنچه نقض تحریم‌ها علیه ایران خوانده شده، مبلغ ۸۲۴ هزار دلار جریمه کرده است. به گزارش ایسنا، طبق اعلام وزارت خزانه‌داری امریکا شرکت «ویتفورد»ـ که یک شرکت فعال در زمینه تولید رنگ و محصولات پوششی است- با پرداخت 824 هزار و 314 دلار به عنوان جریمه در مورد متهم شدنش به نقض تحریم‌های ایران موافقت کرده است. وزارت خزانه‌داری امریکا گفته، شرکت‌های تابعه ویتفورد اقدام به فروش محصولات پوششی به طرف‌های ایرانی برخلاف تحریم‌های اعمال‌شده علیه ایران کرده‌اند. وزارت خزانه‌داری امریکا ماه پیش هم شرکت «آمازون» را به بهانه نقض تحریم‌ها علیه ایران جریمه کرد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7407/3/550002/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها