اخبــــار




تکلیف نحوه پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن در شورای فقهی بانک مرکزی

وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به حضور شورای فقهی در بانک مرکزی، نحوه پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن با توجه به نظر این شورا تعیین تکلیف خواهد شد.محمد اسلامی، ضمن تشریح موارد مرتبط با بررسی فقهی نحوه پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن، عنوان کرد: منظور من از بررسی فقهی نحوه پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن در شورای فقهی بانک مرکزی این نبود که این تسهیلات بررسی شده است.
وزیر راه و شهرسازی، در بیان تعیین وضعیت فقهی این تسهیلات گفت: با توجه به حضور شورای فقهی در بانک مرکزی، نحوه پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن با توجه به نظر این شورا تعیین تکلیف خواهد شد./فارس

قدردانی از مشترکان کم مصرف تابستانی و زمستانی

وزیر نیرو بیان داشت با تصویب هیأت دولت، علاوه بر اینکه از مشترکان کم مصرف فصل تابستان تجلیل می‌شود، از مشترکان کم مصرف زمستان نیز قدردانی به عمل می‌آید.
رضا اردکانیان صبح دیروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران افزود: در سال گذشته ۱۰۶ میلیارد تومان برای تشویق مشترکان خوش مصرف هزینه شد. امسال هم برای این دست از مشترکان، الگو‌های تشویقی در نظر گرفته شده ضمن اینکه با تصویب هیأت وزیران از مشترکان خوش‌مصرف فصل زمستان هم، تقدیر می‌شود.
وی گفت: پیش‌بینی می‌شود فصل زمستان سردی در پیش باشد و در همین راستا از مشترکانی که در مصرف برق دستگاه‌های گرمایشی بهینه عمل کنند پاداش در نظر گرفته شده است.
وزیر نیرو افزود:در حال گذراندن آخرین روز‌های گرم و شدیداً گرم تابستان هستیم و در این مدت شاهد همکاری بسیار گرم مردم با وزارت نیرو بودیم. به طوری که اوج بار امسال نسبت به سال گذشته بیش از یک درصد افزایش نداشت. این در حالی است که در سال‌های قبل اوج بار افزایش حدود ۵ درصد داشت و مجبور می‌شدیم چند هزار مگاوات سرمایه‌گذاری بیشتر برای عبور از اوج بار داشته باشیم.
اردکانیان اضافه کرد: به‌دلیل همکاری بسیار خوب صنایع بزرگ و بخش‌های تولید، میزان انرژی عرضه شده امسال نیز نسبت به سال گذشته افزایش ۱۰ درصد داشته و اینها یعنی هم اوج بار کاهش پیدا کرده و هم میزان انرژی تولیدی بیشتر شده است و این موضوع در سال جهش تولید بسیار دلگرم‌کننده است و به همین دلیل از همراهی و همدلی مصرف‌کنندگان با وزارت نیرو تشکر می‌کنیم.
وی با اشاره به اینکه جمع پروژه‌های پویش «الف ب ایران» که افتتاح شده به ۴۶ پروژه با سرمایه‌گذاری ۱۴ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان رسیده و ۲۰۴ پروژه باقیمانده با سرمایه‌گذاری ۳۵ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان هم تا پایان سال تکمیل و افتتاح می‌شود، گفت: به این ترتیب وعده ۲۵۰ پروژه و ۵۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صنعت آب و برق محقق می‌شود./ خبرگزاری صدا و سیما

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7407/9/549936/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها