بنگاه


مجمع عمومی سالیانه شرکت نفت سپاهان برگزار شد

مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده شرکت نفت سپاهان رأس ساعت 9 صبح روز دوشنبه 6 مردادماه در محل هتل سیمرغ تهران برگزار شد.
در این مجمع که ریاست آن را دکتر بنی شریف برعهده داشت، عملکرد شرکت در سال مالی گذشته  مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت با تصویب صورت‌های مالی و همچنین پرداخت 75 تومان سود نقدی به کار خود پایان داد. مهندس اسدی مدیرعامل شرکت نیز در این مجمع طی سخنانی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های آتی شرکت به سؤالات مطرح شده پاسخ گفت. ایشان با اشاره به پروژه‌های در دست اجرای شرکت و موفقیت‌های به دست آمده در عرصه تولید در سال گذشته افزود: شرکت نفت سپاهان در سال 1398 به عنوان سال رونق تولید موفق به ثبت بالاترین تناژ تولید و فروش  در طی ادوار گذشته گردید و توانست رقم یک هزار و 16 میلیارد تومان سود خالص را برای خود ثبت نماید. در این مجمع همچنین دکتر بنی شریف از برنامه شرکت برای افزایش سرمایه ازمحل سود انباشته و تجدید ارزیابی خبر داد و افزود: به زودی رقم دقیق این افزایش سرمایه پس از بررسی‌های کارشناسی اعلام خواهد شد.
در پایان نیز مراسم رونمایی از محصولات جدید برند مگلوب در حضور نماینده سهامداران و هیأت مدیره برگزار شد.
 
همراه اول جوایز جشنواره تبلیغات ایران را درو کرد

در پنجمین جشنواره تبلیغات ایران، همراه اول موفق شد پنج شاهین جشنواره را از آن خود کند.
همراه اول در این جشنواره موفق شد در بخش‌های «تبلیغات دیجیتال» (ویدئوی تبلیغاتی)، «تبلیغات حمایتی» و «ترویج فروش» ضمن کسب رتبه اول، شاهین طلایی این جشنواره را دریافت کند. همچنین این اپراتور در بخش «مسئولیت اجتماعی» رتبه دوم و شاهین نقره‎ای و در بخش تبلیغات چاپی (بروشور و کاتالوگ) رتبه سوم و دیپلم افتخار و شاهین برنزی را از آن خود کرد.
در این جشنواره از بین 2 هزار و 235 اثر ارسالی، ۵۵٨ اثر به مرحله نهایی راه یافت و در پایان ۴۶ اثر حائز رتبه و دریافت جایزه شد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7405/9/549725/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها