زن نظافتچی سارق بود



گروه حوادث / زنی که در پوشش نظافتچی از منازل سرقت می‌کرد توسط پلیس آگاهی پایتخت دستگیر شد.
به‌گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، 25 تیر زن میانسالی به کلانتری 102پاسداران رفت و از سرقت خانه‌اش خبر داد. وی گفت: دو ماه پیش برای نظافت خانه با خانمی که قبلاً توسط یکی از دوستانم به من معرفی شده بود تماس گرفتم وقتی در منزلم مشغول به‌ کار شد بعد‌ از مدتی متوجه شدم بخشی از طلاهایم گم شده و به‌همین خانم نظافتچی مظنون شدم و در نهایت آخرین بار بعد از اتمام کار کیف دستی او را گشتم و یکی از انگشترهایم را در کیفش پیدا کردم.
با تشکیل پرونده و به دستور بازپرس دادسرای ناحیه 15 تهران کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی رسیدگی به پرونده را در دستور کار قرار دادند.
با توجه به اظهارات شاکی، متهم در منزلش دستگیر و از او دو عدد سکه طلا، مقداری ارز خارجی و چند قطعه طلا کشف شد. سرهنگ مرتضی نثاری، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران در این باره گفت: متهم مدعی شد که اولین بار است مرتکب سرقت شده اما اظهارات ضد و نقیض او و همین‌طور اموال سرقتی کشف شده و شکایت شاکی‌های دیگر نشان داد وی تاکنون از 5 خانه به‌همین شیوه سرقت کرده است.
متهم در بازجویی‌ها گفت: مقداری از اموال را به‌همراه خود به شهرستان برده و به یک طلافروش به مبلغ 20 میلیون تومان فروخته‌ام.
تحقیقات برای شناسایی دیگر جرایم مشابه از سوی این زن ادامه دارد.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7405/12/549717/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها