اتحاد بی‌سابقه شهروندان رژیم صهیونیستی علیه <نتانیاهو>



گروه جهان/ دست کم 5 هزار نفر از ساکنان سرزمین‌های اشغالی که از ناکارآمدی «بنیامین نتانیاهو» در مدیریت شیوع ویروس کرونا و حل بحران اختلافات دولت ائتلافی به خشم آمده بودند، در گسترده‌ترین تجمع اعتراضی در قدس، تل آویو و قیصریه، بسیاری از جاده‌ها و معابر را بستند.
 به گزارش «تایمز اسرائیل»، تظاهرکنندگان که تا ساعت یک بامداد دیروز در خیابان‌ها حضور داشتند خواستار استعفای «نتانیاهو» بودند و با حضور در اطراف دفتر و محل زندگی نخست‌وزیر خواسته‌شان را فریاد زدند. شماری از تظاهر‌کنندگان نیز در برابر پلیس ضدشورش روی زمین دراز کشیده تا مانع از پیشروی مأموران شوند.
براساس اعلام پلیس اسرائیل، در این تظاهرات 5 ساعته درگیری جدی میان مأموران و افراد رخ نداد و خودروهای آب‌پاش نیز پس از ساعت یک بامداد دیروز وارد صحنه شده تا جمعیت را متفرق کنند. همچنین دست کم 12 نفر که بسیاری از آنها طرفداران «نتانیاهو» بودند به‌دلیل نقض قوانین تظاهرات و اعمال خشونت علیه فعالان معترض دستگیر شدند. سخنگوی پلیس اسرائیل در بیانیه‌ای نوشت: «پلیس به همه مردم حق آزادی بیان و اعتراض خواهد داد اما این آزادی نباید باعث نقض قوانین شود.»
اعتراض‌ها به سیاست‌های «بنیامین نتانیاهو» بویژه پس از شیوع ویروس کرونا در شهرهای مختلف سرزمین‌های اشغالی به اوج رسیده است اما بنا بر اعلام رسانه‌های داخلی رژیم صهیونیستی، تجمع روز شنبه گسترده‌ترین در نوع خود بوده است. تاکنون بیش از 61 هزار نفر از جمعیت 8 میلیون نفری این رژیم به کرونا مبتلا شده‌اند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7404/4/549683/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها