فیلم های خانگی خود را به ویدئو تبدیل کنید



بسیاری از ما از لحظات خوب و دلچسب زندگی‌مان ازجمله تولد، سفر، دورهمی‌ها و... فیلم‌های کوتاهی می‌گیریم که پس از گذشت چندسال برایمان به خاطره‌هایی جالب تبدیل می‌شوند. بعضی از مردم علاقه‌مندند این فیلم‌های کوتاه که با تلفن همراه، تبلت، دوربین و... گرفته شده را به هم بچسبانند و یک ویدئوی خانگی تهیه کنند. اما این کار برای همه امکانپذیر نیست و برخی هم آن را بسیار سخت و حرفه‌ای می‌دانند.
اگر شما هم جزو این دسته افراد هستید اصلاً نگران نباشید چون نرم‌افزارهایی با کارکردهای آسان وجود دارد. یکی از این نرم افزارها Movavi Video Suite است؛ نرم‌افزاری کامل برای ویرایش، تبدیل فرمت، انتقال فرمت ویدئو و همچنین دانلود ویدئوهای آنلاین، تدوین و ذخیره آنها.با کمک این نرم‌افزار می‌توان کپی رایت و تهیه نسخه پشتیبانی از انواع ویدئو و DVD را نیز انجام داد. کاربران می‌توانند همانند یک حرفه‌ای، ویدئو‌های خانگی را به یک فیلم کامل تبدیل کنند و از ابزار‌های حرفه‌ای مونتاژ نظیر برش، چسباندن، صداگذاری و… به سادگی هر چه تمام‌تر بهره ببرند. از دیگر امکانات نرم‌افزار Movavi Video Suite می‌توان به بهبود در سیستم تبدیل‌کننده نرم‌افزار به منظور افزایش سرعت عملکرد اشاره کرد.
قابلیت جدید پشتیبانی از تصاویر PNG به منظور استفاده آنها در ویدئوها، اضافه شدن حالت تبدیل SuperSpeed برای تغییر فرمت فایل بدون افت کیفیت و encode کردن دوباره از دیگر مزایای این نرم‌افزار به حساب می‌آید. همچنین تبدیل فرمت ویدئو شامل ویدئوهای HD و صوت به سایر فرمت‌ها برای نرم‌افزارهای مختلف یکی دیگر از ویژگی‌های این نرم‌افزار است. این نرم‌افزار مزایای دیگری هم دارد که از آن می‌توان به اشتراک‌گذاری ویدئو و آپلود آنها در یوتیوب و فیس‌بوک، انتخاب افکت‌های هنرمندانه و همچنین خاموش کردن یا قرار دادن کامپیوتر روی حالت Hibernate بعد از اتمام تبدیل فرمت اشاره کرد. اگر شما هم علاقه‌مندید این نرم‌افزار را در اختیار داشته باشید می‌توانید آن را از نشانی P30world.com بارگذاری کنید.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7403/17/549508/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها