سلفی مرگبار دختر جوان روی پل چالوس




گروه حوادث /  دختر جوان که برای سلفی گرفتن بالای پل رودخانه چالوس رفته بود به داخل آب افتاد و جان باخت.
این حادثه عصر جمعه سوم مرداد حدود ساعت ۱۶ در ۱۰ کیلومتری جاده چالوس در نزدیکی «شرکت دی» رخ داد و موضوع به نیرو‌های هلال احمر این شهرستان اعلام شد، بلافاصله نیرو‌های هلال‌احمر به محل حادثه اعزام شدند.
امیرحسین عسگرزاده، رئیس جمعیت هلال احمر چالوس در این باره گفت: این دختر جوان با خانواده از تهران به این منطقه آمده بودند و ظاهراً برای گرفتن عکس سلفی به روی پل رودخانه رفته بود، اما دختر جوان بر اثر سهل‌انگاری به رودخانه پرت شد و دو مردی که همراه وی بودند برای نجاتش تلاش کردند که فایده‌ای نداشت و آنها هم دچار آسیب شدند که با کمک نیرو‌های هلال‌احمر نجات پیدا کردند اما جسد این خانم چندکیلومتر پایین‌تر توسط نیرو‌های مردمی و با حضور هلال‌احمر در نزدیکی پارک فین از آب بیرون آورده شد.
محمدناصر زندی، فرماندار چالوس نیز با بیان اینکه این خانم ۳۳ ساله اهل تهران بود، گفت: وی به همراه دوستان خانوادگی خود در مجاورت رودخانه چالوس به سر می‌بردند که بنا به گفته همراهان به‌دلیل گرفتن عکس سلفی و رعایت نکردن نکات ایمنی، به داخل رودخانه خروشان چالوس سقوط می‌کند. در حال حاضر پرونده در آگاهی چالوس در حال بررسی است و پیکر این خانم جوان به سردخانه نوشهر انتقال یافت.




آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7403/12/549494/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها