کالبد شکافی برای یافتن گلوله ای که گم شد




گروه حوادث/    رمز گشایی از مرگ مرموز پسر موتورسوار که در جریان تعقیب و گریز پلیسی جان باخته است به مأموران تشخیص هویت و انجام آزمایش های تخصصی در پزشکی قانونی سپرده شد.
به‌گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، ساعت 15:52 عصر جمعه 3 مرداد، مأموران کلانتری 142 کن گزارش مرگ پسر 23 ساله‌ای را در بیمارستان به بازپرس کشیک قتل اعلام کردند.
طبق اعلام مأموران کلانتری پسر جوان 8 روز قبل به‌خاطر حادثه‌ای که برایش رخ داده بود به بیمارستان منتقل شده اما به‌خاطر شدت جراحات فوت کرده بود.
به‌دنبال اعلام این خبر، بازپرس مصطفی واحدی دستور تحقیقات را در خصوص مرگ پسر جوان به‌نام حمید صادر کرد. در بررسی‌های صورت گرفته دوست حمید که شب حادثه همراه او بود گفت: با حمید در راه رفتن به کن و سولقان بودیم که متوجه مأموران ایست بازرسی شدیم. حمید بلافاصله دور زد اما مأموران متوجه شدند و به تعقیب ما پرداختند. آنها چند باری دستور ایست داده و درنهایت نیز شلیک کردند. در این تعقیب و گریز تیری به گردن حمید برخورد کرد و ما تعادلمان را از دست داده و با جدول برخورد کردیم و او به کما رفت.
در حالی که دوست حمید مدعی بود گلوله به گردن او اصابت کرده است، اما گزارش‌های پزشک معالج وی که به مأموران تشخیص هویت ارسال شده نشان می‌دهد روی گردن پسر جوان سوراخی وجود داشته که به‌نظر می‌رسد محل اصابت گلوله است. اما از آنجا که فقط یک سوراخ روی گردن حمید دیده می‌شود و سوراخ دومی که محل خروج گلوله باشد، وجود ندارد این فرضیه مطرح شد که مرمی گلوله در گردن وی باقی مانده باشد اما به‌گفته پزشکان هیچ مرمی نیز داخل گردن پسر جوان دیده نشده است.
با توجه به‌ نظریه کارشناسان تشخیص هویت، بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی پایتخت دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرد. همچنین از کارشناسان اسلحه و تیم تشخیص هویت خواست تا برای بررسی این موضوع در هنگام کالبد شکافی در پزشکی قانونی حضور داشته باشند و با انجام سی تی اسکن مشخص شود سوراخ روی گلوی پسر جوان به چه دلیل به وجود آمده است.
بازپرس جنایی دستور تحقیقات میدانی، بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه و تحقیق از افرادی که در شب حادثه در ایست بازرسی حضور داشته و تعداد تیرهای شلیک شده را صادر کرد.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7403/12/549493/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها