سلام ایران


هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می‌شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213

نظــــــر مـــردم

نصب کنتور آب برای هر واحد آپارتمان/ آقای شریفی‌نیا از همدان: از وزیر نیرو خواهشمندم طرحی را پیشنهاد بدهید که در آپارتمان‌ها کنتور آب هر واحد جدا باشد تا مقدار مصرف هر واحد مشخص باشد تا حقی از کسی ضایع نشود.
کمک به پرستاران زحمتکش/ آقای منوچهر امندی: افسر بازنشسته هستم و 85 سال سن دارم. همسایه‌ای دارم که پرستار است و بنده خدا از بس ماسک روی صورتش بوده زخم شده. من و دیگر افسران بازنشسته حاضریم از حقوقمان کم کنند و به این پرستاران زحمتکش که شبانه روز جان و عمرشان را برای خدمت به مردم گذاشتند اختصاص دهند.
فعال کردن کشت پنبه در بخش کشاورزی/ آقای صابر: پنبه را در علم کشاورزی طلای سفید نامگذاری کردند و 5 الی 10 رشته صنعتی را فعال می‌کند. مانند روغن کشی، صنایع ریسندگی و صنایع شیمیایی، صنایع دستمال کاغذی و پوشک و کنجاله و غیره. اگر این رشته فعال شود، می‌توان افراد بسیاری را شاغل کرد و در 9 استان ظاهراً می‌توان پنبه کاشت و از آن بهره برد و کشاورزی را فعال کرد.
جاماندگان سهام عدالت/ آقای سلیمان بلغار: سهام عدالت برای جاماندگان در انتظار تصویب است و منتظر تصویب مجلس شورای اسلامی هستیم. 10 میلیون نفر تعداد کمی نیست که قرار شود درباره آن تفکر و تأمل زیاد شود.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7402/1/549423/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها