آخرین مأموریت آتش نشان فداکار


گروه حوادث/   یکی از مأموران آتش‌نشانی تهران هنگام خاموش کردن آتش مغازه لوازم خانگی در خیابان شوش بشدت مصدوم شد و در بیمارستان جان باخت.
به‌گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، ساعت 20:35 پنجشنبه آتش‌سوزی در یک واحد مغازه در خیابان شوش خیابان صابونیان به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی تهران اعلام شد که بی‌درنگ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران نیروهای آتش‌نشانی سه ایستگاه به‌همراه خودروهای پشتیبانی در مدت زمان کمتر از ۴ دقیقه به محل آتش‌سوزی رسیده و مشغول عملیات شدند.
جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران در مورد جزئیات این حادثه گفت: محل آتش‌سوزی یک سرا(گاراژ) بود که این مغازه با کاربری عرضه و فروش لوازم خانگی در آن قرار داشت. مغازه هایی که از پشت بام آن دود خارج می شد شناسایی و در اتوماتیک آن با ابزار باز شد.ملکی ادامه داد: حجم بسیار زیادی از دود و حرارت پس از باز شدن در مغازه بیرون زد ولی آتش‌نشانان برای مهار آتش بسرعت وارد مغازه شدند و مشخص شد محل آتش در زیر زمین بوده است. در این مغازه یک چاهک مخصوص بالابر به عمق 3 الی 4 متر وجود داشت که یکی از آتش‌نشان ها به نام مرتضی حیدری به‌دلیل شدت دود و حرارت متوجه این چاه نشد و به داخل آن سقوط کرد. با توجه به وضعیت جسمانی شدید و وخیمی که این آتش‌نشان داشت وی تحویل عوامل اورژانس شد و به بیمارستان انتقال یافت اما ساعتی بعد بر اثر شدت مصدومیت جان باخت. آتش مغازه نیز دقایقی بعد خاموش شد و پس‌از ایمن‌سازی محل، آتش‌نشان‌ها محل را ترک کردند.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7402/1/549417/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها