ثبت نام ودیعه اجاره در سایت مسکن ملی از امروز





معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه افراد در شرف ازدواج نیز مشمول دریافت کمک ودیعه اجاره می‌شوند، گفت: متقاضیان از روز شنبه 4 مرداد به سامانه طرح اقدام ملی مسکن مراجعه کنند.
محمود محمودزاده اظهار کرد: برای ثبت نام کمک ودیعه اجاره، صفحه‌ای را در سایت طرح اقدام ملی مسکن به نشانی tem.mrud.ir ایجاد کردیم که افراد می‌توانند برای ثبت نام مراجعه کنند.
کسانی هم که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند اطلاعات لازم و نحوه ثبت‌نام را از طریق سایت دستگاه‌های مربوطه پیگیری کنند.
وی افزود: کسانی که از طریق سایت مسکن ملی نام نویسی می‌کنند پالایش و افراد واجد شرایط به سیستم بانکی معرفی می‌شوند.
محمودزاده با اشاره به شروط ثبت نام کمک ودیعه اجاره گفت: گروه بندی اولیه برای کارگران و حقوق‌بگیران ثابت اعم از دولتی و بخش خصوصی است. در این بین اولویت با کسانی است که امسال ازدواج کرده‌اند یا در شرف ازدواج هستند. خانوارهایی که سه فرزند یا بیشتر دارند و همچنین کارگرانی که حقوق پایین‌تری دریافت می‌کنند در اولویت قرار دارند.
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی درباره مهلت ثبت نام تصریح کرد: آنچه فعلاً مدنظر داریم این است که تا پایان​ روز دوشنبه 6 مرداد نام‌نویسی‌ها نهایی شود. فرآیند ثبت نام نیاز به هماهنگی با دو سه مرجع دارد که آنها نیز باید برنامه زمانبندی خود را اعلام کنند./ایسنا

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7402/7/549382/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها