یادداشتی از سالارعقیلی

همدلی و همراهی با مردم در یک کنسرت آنلاین


سالارعقیلی
خواننده موسیقی ایران
قرار است فردا جمعه سوم مردادماه با همراهی همسرم حریر شریعت زاده و گروه مهربان «راز و نیاز» که همیشه همراه من بوده‌اند، کنسرت آنلاینی را برای مردم عزیز کشورم اجرا کنیم. متأسفانه شیوع ویروس کرونا در دنیا شرایط را به گونه‌ای کرده است که همه برنامه‌های هنری و آموزشی  بویژه اجراهای موسیقی به صورت آنلاین برگزار می‌شود و گویا همچنان قراراست این برنامه‌ها ادامه داشته باشد تا بلکه کمی اوضاع و شرایط  مساعدتر شود.
ایده برگزاری کنسرت آنلاین به مدت‌ها پیش برمی‌گردد و به نوبه خودم تصمیم داشتیم در این روزهای سخت و نگران کننده با اجرای یک برنامه، فضایی آرام و به دور از استرس را برای مردم عزیز کشورمان ایجاد کنیم، تا بار دیگر امید و نشاط به جامعه‌مان بازگردد. زمانی که  شرکت برگزار کننده پیشنهاد اجرای کنسرت به شکل آنلاین را مطرح کرد، ما بسیار استقبال کردیم و با کمال میل این اجرا را برای هموطنان عزیزان‌مان پذیرفتیم. همه ما می‌دانیم این روزها حال مردم چه به لحاظ اقتصادی و چه روحی بسیار بد است و امیدواریم در مدت زمان دو ساعتی که در کنار مردم هستیم، بتوانیم اجرای موفقی داشته باشیم و آرامش فکری را به هموطنان عزیز کشورمان برگردانیم. البته اجرای کنسرت آنلاین تفاوت‌هایی با کنسرت حضوری دارد، اجرای کنسرت حضوری حال و هوای خاص خود را دارد و ما دراین نوع اجرا به نفس گرم مردم عزیزمان  دل بسته‌ایم و از حضورشان انرژی می‌گیریم و این مردم هستند که همیشه با دستان گرم‌شان  هنرمندان را نگاه می‌دارند اما اگر این دستان باز شود همه هنرمندان فرو می‌ریزند. بنابراین شرایط امروزه به گونه ای شده است که مجبور به اجرای کنسرت آنلاین هستیم هرچند که آن عشق وانرژی که از روبه رو از مردم دریافت می‌کنیم ازطریق فضای مجازی کمتر ساطع می‌شود اما چه کنیم که همه برنامه‌ها به صورت آنلاین شده و مجبوریم با این شرایط سازگار باشیم.
قطعاتی که قراراست در این کنسرت اجرا شود کارهایی است که  مردم عزیز دوست دارند و از سالار عقیلی انتظار شنیدن آن را دارند و البته در کنار آن چند قطعه جدید هم اجرا خواهیم کرد. ما در این کنسرت طبق پروتکل های بهداشتی رفتار کردیم و از نوازنده‌های عزیز هم تقاضا کردیم تمامی شرایط و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا مشکلی برای کسی به وجود نیاید و البته همه هم همراهی کردند. این کنسرت ساعت 20:30 دقیقه از طریق اپلیکیشن لنز ایرانسل برگزار می‌شود.




آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7401/1/549252/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها