سلام ایران


هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می‌شنویم و می خوانیم و بازگو می‌کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213


نظــــــر مـــردم

بیمه تأمین اجتماعی دانشجویان:/ آقای صابر از قائمشهر: تقاضا می‌شود در خصوص بیمه دانشجویان اطلاع‌رسانی بیشتری شود. چون خیلی از خانواده‌ها نمی‌دانند که دانشجو می‌تواند تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار گیرد و یک دانشجو در یک دوره کارشناسی یا کارشناسی ارشد می‌تواند دارای 4 الی 6 سال سابقه بیمه شود و دوران خدمت مقدس سربازی هم شامل بیمه تأمین اجتماعی شود و در سن 50 یا 55 سالگی می‌توانند بازنشسته شوند. خواهشمند است سازمان بیمه تأمین اجتماعی اطلاع‌رسانی در این خصوص داشته باشند.
تشکر بابت چاپ گفت و گو آقای سعید لیلاز/ منصوره کلباسی: مشترک روزنامه ایران هستم و علاقه زیادی به روزنامه ایران دارم و بیشتر مقالات را می‌خوانم. گفت‌و‌گوی آقای سعید لیلاز بسیار مستدل، محکم و جامع بود و چقدر بنده را تحت تأثیر قرار داد. ای کاش همه کسانی که مخالفت می‌کنند و در مجلس سرو صدا ایجاد می‌کنند این گفت‌و‌گوی را بخوانند تا بدانند وضع ایران در چه حالی است.
پیشنهاد به کارمندان بخش دولتی و خصوصی/ آقای صابر از قائمشهر: پیشنهادی برای کارکنان اعم از بخش خصوصی و دولتی که کارهای هفتگی، ماهانه و روزانه را از روز قبل یادداشت بگذارند. یک سری مربوط به کار روزانه است و یک سری مربوط به هفته هست. که ارباب رجوع باید انجام دهند. اگر این کار صورت گیرد بهره‌وری در سازمان‌ها، بانک‌ها، بیمه و شرکت‌ها بیشتر خواهد شد. و کار ارباب رجوع بموقع انجام خواهد شد.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7394/1/548490/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها