2 کشته در تصادف های بامدادی تهران




گروه حوادث/   نخستین ساعات بامداد دوشنبه در دو بزرگراه تهران دو تصادف مرگبار رخ داد و یک زن و مرد در محل حادثه جان باختند.
مرگ زن 70 ساله
نخستین تصادف ساعت ۲:۳۰ بامداد دوشنبه در مسیر شرق به غرب بزرگراه همت محدوده شیخ بهایی رخ داد و یک دستگاه تیبا با دو سرنشین با قسمت عقب یک دستگاه تریلر برخورد کرد. با حضور عوامل پلیس راهور در محل مشاهده شد سرنشین سواری تیبا که خانمی حدوداً ۷۰ ساله بود در دم جان خود را از دست داده و همچنین راننده نیز به مراکز درمانی انتقال داده شد.سرهنگ احسان مؤمنی، رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، علت این حادثه را بر اساس نظر کارشناسان پلیس راهور بی‌توجهی به جلو از سوی راننده سواری تیبا اعلام کرد.
تصادف در بزرگراه بابایی
دومین تصادف در بزرگراه بابایی بر اثر برخورد کامیون ولوو با خودرو ال 90 رخ داد که باعث مرگ راننده سواری شد. رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ در این باره گفت: ساعت ۰۵:۴۵ دوشنبه در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید بابایی محدوده شهرک شهید بهشتی یک دستگاه کامیون ولوو در حال حرکت بود که به علت بی‌توجهی به جلو با عقب یک دستگاه سواری ال 90 برخورد کرد و باعث انحراف خودرو سواری شد. در این حادثه راننده سواری که کمربند ایمنی نبسته بود به علت شدت ضربه ناشی از برخورد کامیون از خودرو به بیرون پرت شده که سر راننده به گاردریل اصابت کرده و درجا فوت کرد. کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی بی‌توجهی راننده کامیون ولوو به جلو را علت وقوع این حادثه اعلام کردند.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7393/12/548297/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها