نماینده دادستان خطاب به متهم ارزی:

تحریم دور می‌زدید یا پولشویی می‌کردید؟


یازدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات ۲۱ متهم کلان ارزی صبح دیروز در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شد.
در ابتدای جلسه دادگاه، امید اسدبیگی مدیرعامل هفت تپه گفت که بخشی از حقوق کارگران پرداخت شد و مابقی نیز بزودی پرداخت می‌شود.
به گزارش مرکز رسانه قوه قضائیه، در ادامه جلسه نوبت به منصوری یکی دیگر از متهمان پرونده رسید که نماینده دادستان از او پرسید، شما چندین ملک از جمله ملک در زعفرانیه را به عنوان ضمانت قرار داده‌اید، چرا ملک‌های خود را برای ضمانت اسدبیگی گذاشتید؟ سؤال این است شما چه نفعی از این موارد می‌بردید؟ شاه‌محمدی اضافه کرد: شما چطور املاک خود را به عنوان ضامن کسی که بدحسابی‌اش برای بانک‌ها محرز شده بود، به عنوان ضامن قرار می‌دادید؟ در جلسه پیش خودتان گفتید به اسدبیگی قرض داده‌ام. شما چرا رفتید ضامن ۳۰ تا ۴۰ میلیارد تومانی اسدبیگی شدید؟ وقتی که به او قرض هم می‌دادید؟
در اینجا قاضی خطاب به متهم گفت: در جلسه قبل هم شما گفتید که ایشان را نمی‌شناسم. نماینده دادستان خطاب به متهم بصیرانی ادامه داد: اقاریر شما در پرونده وجود دارد که می‌گویید در سال ۹۷ رستمی را شناختم. پس چطور در سال ۹۶ ضمانت شرکت آن را کردید؟ شما تحریم‌ها را دور می‌زنید یا ملت را؟ او ادامه داد: فساد شما خیلی بزرگتر از این موارد است. من از ابتدای جلسه اول هم گفتم در صرافی میرزایی و شرکا شما همه کاره بودید. نماینده دادستان خطاب به متهم اضافه کرد: شما داشتید تحریم‌ها را دور می‌زدید یا پولشویی می‌کردید؟ شما حساب‌های متعددی افتتاح کردید و در چت‎هایتان مشخصاً می‌گفتید که از حساب‌های تضامنی نباشد.




آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7385/1/547385/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها