سلام ایران


هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213

نظــــــــر مـــــردم

مشکلات روستای شیر بچه پیر رضوانشهر/ آقای بخشی: به خاطر عدم احداث یک دکل گیرنده از ارتباط تلفنی محروم هستیم. برق سراسری نداریم و نیمه تمام مانده. 5 کیلومتر آسفالت نیمه تمام چند سال است که تکمیل نشده است. از دولت محترم خواستاریم که ما را دریابند.
نصب برچسب‌های تبلیغاتی روی دیوار/ یک شهروند: بین خیابان استاد حسن بنا تا 16متری دوم مجیدیه دیوار خانه‌ها پر شده از برچسب‌های تبلیغاتی و نمای بدی ایجاد شده است. با شماره 137 شهرداری هم تماس گرفته‌ام و گفتند باید بیایید اینجا و شکایت کنید.
جلوی تورم را بگیرید/ یک شهروند از اصفهان: قیمت میلگرد کیلویی 8500 تومان شده است، از مسئولان خواهشمندم جلوی این گرانی را بگیرند.
علت گرانی میوه‌های تولید داخل چیست؟/ آقای نریمانی از اصفهان: علت گرانی میوه‌های تولید داخل مثل گیلاس و زردآلو که تولید اصفهان است چیست؟ حتی از میوه‌هایی که از خارج مثل موز وارد می‌شود هم گران‌تر می‌باشد. این موضوع که دیگر ربطی به ارز ندارد. لطفاً مسئولان پیگیری کنند.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7383/1/547219/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها