اخبار




کشف 1/5تن مواد مخدر در مرز

گروه حوادث/ مأموران هنگ مرزی میرجاوه در 2 عملیات جداگانه بیش از یک و نیم تن مواد مخدر  از قاچاقچیان کشف کردند اما متهمان متواری شدند.
به گزارش پلیس، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی در این باره گفت: به دنبال  تشدید برخورد قاطع با ورود هرگونه قاچاق موادمخدر در طول نوار مرزی، پس از اطلاع مرزداران استان سیستان و بلوچستان از فعالیت باند بزرگ قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی تگور شهرستان میرجاوه و با برنامه‌ریزی منسجم موفق شدند به اطلاعات مربوط به محل اختفای قاچاقچیان و محموله موادمخدر و همچنین زمان برنامه‌ریزی شده برای انتقال محموله به داخل کشور دست پیدا کنند و در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی منطقه مورد نظر را تحت کنترل خود قرار دادند که قاچاقچیان پس از آگاهی از حضور مأموران از محل متواری شدند اما از آنها یک تن و 180 کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.
سردار گودرزی در ادامه به یک عملیات موفقیت‌آمیز دیگر توسط مرزداران هنگ مرزی میرجاوه نیز اشاره کرد و گفت: در عملیاتی دیگر، سوداگران مرگ که قصد داشتند محموله خود را به وسیله یک دستگاه خودرو تویوتا وارد کشور کنند، با هوشیاری مرزداران از رسیدن به اهداف خود ناکام ماندند و ضمن رها کردن محموله 258 کیلوگرمی مواد مخدر از محل متواری شدند.

شکایت شوهر به خاطر سفر پنهانی همسر و فرزندان به ترکیه

گروه حوادث/ مرد جوان وقتی فهمید همسرش اموال او را سرقت کرده و مخفیانه به‌همراه فرزندانش به خارج از کشور رفته از او شکایت کرد.
به‌گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، چند روز قبل مرد جوانی به پلیس رفت و از ناپدید شدن زن و بچه‌‌هایش خبر داد. او گفت: وقتی از سر کار به خانه برگشتم با دیدن خانه‌ام که به هم ریخته بود شوکه شدم، از طلا و دلارها و اسناد و مدارکم نیز خبری نبود و از همه مهم‌تر همسر و دختر و پسرم هم ناپدید شده بودند. هر‌چه با تلفن همراه همسرم تماس گرفتم خاموش بود. دوست و فامیل هم از آنها بی‌خبر بودند. نگران زن و بچه‌هایم هستم و می‌ترسم بلایی سر آنها آمده باشد.
به‌دنبال این شکایت، تحقیقات برای یافتن زن جوان و فرزندانش به دستور بازپرس جنایی آغاز شد. اما در حالی که بررسی‌ها ادامه داشت، مرد جوان به دادسرا آمد و این‌بار شکایت جدیدی مطرح کرد. او گفت: از همسرم شکایت دارم.
 او دیروز با من تماس گرفت و گفت که به‌دنبال او و بچه‌ها نگردم. گفت که با بچه‌ها مخفیانه به ترکیه رفته است و زندگی جدیدی را آغاز کرده‌اند. حالا از همسرم به اتهام ربودن فرزندانم و سرقت اموالم شکایت دارم.
با شکایت جدید مرد جوان، تحقیقات برای تأیید صحت اظهارات شاکی و شناسایی همسر و فرزندان وی به دستور بازپرس جنایی صادر شد.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7382/12/547028/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها