کتک زدن مشتریان بانک ها برای سرقت




گروه حوادث/ اعضای یک باند خشن که با ترفندهای خاص از جمله کتک زدن و زخمی کردن مشتریان بانک‌ها در قم اقدام به سرقت می‌کردند از سوی پلیس دستگیر شدند.
فهیمی، دادیار ویژه سرقت دادسرای قم در تشریح این خبر به میزان گفت: این افراد با روش زاغ زنی و تعقیب مشتریان بانک‌ها از لحظه ورود به بانک تا دریافت پول و خارج شدن از محل ، با اطلاع از مبلغ دریافتی آنان، با اقداماتی مانند پنچر کردن لاستیک خودرو یا ایجاد درگیری با سلاح سرد و تصادف ساختگی، آنها را در مسیر متوقف و در فرصت مناسب اقدام به سرقت اموال می‌کردند.
دادیار ویژه سرقت دادسرای قم در ادامه بیان کرد: این افراد به‌صورت سازمان یافته عمل می‌کردند و اقدام به درگیری با سلاح سرد و ضرب و جرح افراد برای سرقت می‌کردند که با پیگیری دادسرا و پلیس آگاهی، متهمان در اقدامی غافلگیر‌کننده در یکی از شهر‌های اطراف دستگیر و پس از انتقال به قم، ضمن اعتراف به 40 فقره سرقت با قرار بازداشت موقت به زندان معرفی شدند.
 وی ضمن تأکید بر برخورد قاطع دستگاه قضایی با این مجرمان و هشدار به آنها، از مردم خواست تا حد ممکن از جابه‌جایی وجوه نقد خودداری کرده و از روش‌های جایگزین استفاده کنند و در صورت ضرورت به استفاده از آن، جوانب احتیاط را رعایت کنند.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7382/12/547026/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها