روحانی: اقدامات وزارت نیرو در زمینه آب و برق افتخارآمیز است




رئیس جمهوری گفت: اقدامات برنامه‌ریزی شده وزارت نیرو در زمینه دو نیاز اساسی مردم یعنی آب و برق برای مردم عزیز ایران و دولت تدبیر و امید افتخارآمیز و غرورآفرین است.
‌به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری،   حسن روحانی روز سه‌شنبه در پی گزارش وزیر نیرو درباره پویش هر هفته- الف – ب- ایران در سال ۹۸ اظهارداشت: در برابر جهاد و فداکاری شخص جنابعالی، مدیران، کارکنان، مهندسین و کارگران وزارت نیرو به قامت می‌ایستم و با همه وجود تقدیر و تشکر می‌کنم.
‌در پیام تقدیر رئیس جمهوری از اقدامات انجام گرفته در حوزه وزارت نیرو آمده است: اقدامات برنامه‌ریزی شده در زمینه دو نیاز اساسی مردم یعنی آب و برق (الف و ب)، عبور بی‌مشکل از تابستان‌های گرم و خشک، ایجاد امنیت روحی و اجتماعی در جهت استمرار بهره‌گیری از دو نعمت ارزشمند، اعتماد لازم برای برنامه‌ریزی اقتصادی و نگاه امیدوارانه به تابستان ۹۹ علیرغم مواجهه با پاندمی کووید۱۹ و عدم دغدغه مردم در جهت قطعی آب یا برق در بیمارستان یا منزل یا محل کار از یک سو؛ و بیان و تشریح لازم در پایان طرح‌ها و افتتاح آنها به سبکی نوین و دلگرم‌کننده از سوی دیگر، برای مردم عزیز ایران و دولت تدبیر و امید افتخارآمیز و غرورآفرین بود.
‌رئیس جمهوری در این پیام به وزیر نیرو و کارکنان وزارت نیرو گفت: در برابر جهاد و فداکاری شخص جنابعالی، مدیران، کارکنان، مهندسین و کارگران وزارت نیرو به قامت می‌ایستم و با همه وجود تقدیر و تشکر می‌کنم. خداوند یاورتان باد.

راه‌اندازی بازار بورسی برای شرکت‌های دیجیتالی
همچنین رئیس جمهوری در جلسه ستاد اقتصادی دولت پس از استماع گزارش وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره ایجاد مشاغل جدید در دوره کرونا، لزوم استفاده از فرصت دوره کرونا برای توسعه دولت الکترونیک را ضروری خواند و بر ضرورت برنامه‌ریزی و آمادگی بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات برای برگزاری فصل جدید تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان بر بستر شبکه ملی اطلاعات تأکید کرد.
حسن روحانی روز سه‌شنبه همچنین دستگاه‌های ذیربط را موظف کرد در جهت رفع موانع گسترش کسب و کارهای مجازی اقدام کرده و برای کمک به رونق آن دسته از کسب و کارهایی که در ایام کرونا رونق یافته و استعداد افزایش اشتغال در آنها بیش از دیگران است، برنامه‌ریزی کنند. رئیس جمهوری اظهارداشت: لازم است کارگروهی برای تنظیم روابط بخش خصوصی و دولت در حوزه خدمات نوآورانه در وزارتخانه‌های تخصصی با حضور وزارت ارتباطات، معاونت علمی و فناوری و وزارت اقتصاد تشکیل شود. همچنین رئیس جمهوری وزارت اقتصاد را مأمور کرد تا پیشنهاد وزارت ارتباطات بر تعریف بسته‌های «اعتبار مالیاتی» به جای «معافیت مالیاتی» برای شرکت‌های نوآور را بررسی و برای اجرایی نمودن آن برنامه‌ریزی کند.
رئیس جمهوری از وزیر اقتصاد خواست تسهیل شرایط ورود شرکت‌های فعال در حوزه اقتصاد دیجیتال به بورس را پیگیری کرده و حتی الامکان یک بازار اختصاصی به منظور پذیرش شرکت‌های دانش بنیان و فعال در حوزه اقتصاد دیجیتال ایجاد شود.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7382/7/547004/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها