گفت‌وگوی «ایران» با مهاجم جوان پرسپولیس که مقابل پیکان دبل کرد

مهدی عبدی: احیا شدم اما مغرور نمی‌شوم




 پس از دربی داشتم فراموش می‌شدم
 زدن گل از تقسیم نکردن شادی گل با هم‌تیمی‌هایم آسان‌تر بود


محمد محمدی سدهی
خبرنگار
پرسپولیس پس از وقفه چند ماهه به دلیل شیوع کرونا، لیگ را با نتیجه‌ای ایده‌آل شروع کرد. شاگردان یحیی گل‌محمدی با ازسرگیری مسابقات، با 3 گل پیکان را شکست دادند و این اتفاق درحالی رقم خورد که کمتر کسی پیش‌بینی می‌کرد مهاجم 21 ساله سرخ‌ها در این دیدار 2 گل به ثمر برساند و عامل پیروزی تیمش شود. مهدی عبدی همان مهاجمی است که در دربی نود و یک موفق شد بلافاصله با ورود به زمین برای تیمش گلزنی و 3 امتیاز آن دیدار حساس را برای تیمش به ارمغان آورد.
مهدی عبدی، مهاجم جوان سرخ‌پوشان درخصوص این دیدار به خبرنگار «ایران» گفت: «دوری 4 ماهه از مسابقات کارمان را سخت‌تر کرد البته مهم‌تر از آن غیبت هواداران بود. غیبت هواداران باعث شد تا بازی کیفیت بالایی نداشته باشد. البته سخت‌تر از همه این بود که به دلیل رعایت فاصله اجتماعی، نمی‌توانستم شادی گلم را با هم‌تیمی‌هایم تقسیم کنم. زدن گل از تقسیم نکردن شادی گل با هم‌تیمی‌هایم آسان‌تر بود. بازی خوبی بود و ما در این دیدار خیلی خوب ظاهر شدیم. با وجود دوری چند ماهه از مسابقات هم از نظر بدنی و هم از نظر تاکتیکی فوق‌العاده ظاهر شدیم و توانستیم 3 امتیاز حساس این بازی را از آن خود کنیم. البته در این بین برگزاری مسابقات تدارکاتی هم به تیم کمک زیادی کرد.»
مهاجم شماره 16 پرسپولیس که نامش پس از گلزنی در دربی 91 بر سر زبان‌ها افتاد، افزود: «پس از دربی با بدشانسی‌های زیادی مواجه شدم و در واقع داشتم فراموش می‌شدم اما با گلزنی در بازی با پیکان احیا شدم و توانستم خودی نشان دهم که البته این در وهله اول خواست خدا بود و پس از آن زحمات من برای رسیدن به ترکیب اصلی پرسپولیس. در زمان حضور گابریل کالدرون در پرسپولیس و در بازی با نفت مسجدسلیمان از هفته یازدهم مسابقات لیگ چند بار توپم به تیرک دروازه اصابت کرد و پس از آن هم مصدوم شدم و نتوانستم بازی کنم. بعد از آن هم آقا یحیی به پرسپولیس آمد و 2 مهاجم خارجی گرفت و آرام آرام از ترکیب تیم دور شدم.»
او درخصوص به ثمر رساندن 2 گل در بازی با پیکان بیان داشت: «کاملاً آماده حضور در مسابقات هستم و در صورت صلاحدید کادر فنی می‌توانم در بازی‌های پیش رو هم در ترکیب تیم قرار بگیرم. هنوز قهرمانی‌مان مسجل نشده و تا زمان قطعی شدن این موضوع به تلاش‌مان ادامه می‌دهیم. با این دو گل مغرور نخواهم شد و تلاشم بر این است که باز هم برای پرسپولیس در بازی‌های پیش رو گلزنی کنم.»






آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7381/1/546971/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها