خط خبر



بلیت فروشی کنسرت چهار خواننده موسیقی پاپ که از روزهای گذشته با افزایش غیرمنتطره قیمت در سامانه‌های اینترنتی آغاز شده بود، در پی اعتراضات متوقف شد. به گفته محسن رجب‌پور مدیرعامل مجمع صنفی تولیدکنندگان و تهیه‌کنندگان آثار شنیداری طبق جلساتی که پیشتر برگزار شد قرار براین بود در روزهای کرونایی افزایش قیمتی وجود نداشته باشد. این شرایط در حالی بود که وقتی دوستان انتقادات و گلایه‌های بحق خود را درباره شرایط برگزاری کنسرت، به مدیر دفتر موسیقی ارشاد اعلام کردند، ایشان نیز موافق برخی از این گله‌مندی‌ها بود و وعده داد تا پس از دوران کرونا و ایام محرم و صفر درباره ماجرای افزایش قیمت بلیت‌ها جلسات دیگری برگزار شود. شرایطی که گویا برای برخی دوستان سوءتفاهم ایجاد کرد و برخی فکر کردند که موضوع افزایش قیمت‌ها باید از همین حالا شروع شود!
‌دبیر هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت، از اهدای جایزه ویژه سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی در مراسم اختتامیه این جشنواره خبر داد. به گفته حمید نیلی این جایزه را برای دوره‌های بعدی جشنواره تئاتر مقاومت نیز نهادینه و تثبیت کنیم و پس از این، در پایان هر دوره از جشنواره، این جایزه ویژه به یک اثر برگزیده تعلق گیرد، تا به نوعی ادای دین، تعلق خاطر و همبستگی جامعه متعهد و فرهیخته تئاتر کشور با این سردار آسمانی ابدی شود. هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح، آذرماه سال‌جاری با دبیری حمید نیلی برگزار خواهد شد.
محمد معتمدی (خواننده موسیقی ایرانی) به‌تازگی کتاب «آلاله آبی رود» را منتشر کرده است.معتمدی در صفحه شخصی خود خبر داده: این اثر مکتوب را برای ایجاد و پرورش تحریر در صدای هنرجویان مناسب دانسته است.
مدیرعامل بنیاد رودکی و معاون فنی اپرای دولتی وین از طریق ویدئو کنفرانس درباره همکاری‌های مشترک از جمله نوسازی تالار وحدت گفت‌و‌گو کردند.با توجه به ویژگی‌های مشترک تالار وحدت و سالن اپرای وین، تجهیز، بازسازی و نوسازی بخش ماشینری و فنی تالار وحدت و همچنین ارائه مشاوره در استانداردسازی تجهیزات نگهداری سازها و نت‌ها از نکات مهم این کنفرانس ویدئویی بود.
مجموعه شعری از حسین تولایی که توسط بخش کودک و نوجوان انتشارات علمی و فرهنگی«پرنده آبی» منتشر شده، نامزد هجدهمین جشنواره قلم زرین شد.
آثار رسیده به دبیرخانه سومین جشنواره عکس تلفن همراه «هشت» داوری شدند و ۸۵ عکس به نمایشگاه راه یافت.
دوانیمیشن ایرانی «خاطره نمناک» و «این سو، آن سو» به بخش مسابقه جشنواره بین‌المللی انیمیشن «گلدن کوکر» در کشور بلغارستان راه یافتند.
فیلم سینمایی «گورکن» به کارگردانی کاظم ملایی در اولین حضور بین‌المللی خود در بیست و سومین جشنواره‌ بین‌المللی فیلم شانگهای چین به نمایش در می‌آید.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7381/19/546936/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها