اخبار



تصادف 10خودرو در کمربندی بهشهر

گروه حوادث /تصادف 10 خودرو در کمربندی بهشهر منجر به مصدومیت 7 نفر شد.
سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: شامگاه یکشنبه رعایت نکردن سرعت مطمئنه و لغزندگی جاده ناشی از بارش باران در کمربندی، سبب کاهش دید رانندگان و وقوع این تصادف زنجیره‌ای در کمربندی بهشهر شد.
وی افزود: یک خودرو نیسان به‌دلیل تخطی از سرعت مطمئنه و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه و همچنین لغزنده بودن سطح جاده با نیوجرسی حاشیه جاده برخورد کرد. وقوع این حادثه منجر به برخورد ۷ خودرو دیگر که در طول مسیر در حال حرکت بودند شد. او در ادامه با اشاره به واژگونی یک دستگاه اسکانیا به‌دلیل لغزنده بودن جاده از وقوع ۵ حادثه رانندگی دیگر در این محور نیز خبر داد و افزود: در این حوادث در مجموع ۱۰ خودرو با یکدیگر برخورد کردند.
عنایتی با بیان اینکه این حوادث هیچگونه خسارت جانی در بر نداشته‌اند، عدم رعایت فاصله طولی و نداشتن مهارت کافی رانندگان این خودرو‌ها در کنترل وسیله نقلیه را موجب وقوع این حوادث اعلام وگفت: در این حادثه‌ها ۶ نفر به‌صورت سطحی مصدوم و یک نفر نیز در بیمارستان بستری شد.

رضایت پدر و مادر برای نجات پسر از مرگ

گروه حوادث /پسر جوان که برادرش را به خاطر مصرف مشروب الکلی به قتل رسانده بود با رضایت خانواده‌اش از مجازات قصاص رهایی یافت.
به گزارش خبرنگار حوادث ایران، این پسر جوان صبح دیروز در شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد و در حالی که به قتل برادرش اعتراف می‌کرد گفت: روز حادثه من و برادرم در خانه تنها بودیم هرچند با هم مشکل خاصی نداشتیم اما وقتی برادرم مشروب می‌خورد و مست می‌کرد رفتارش غیرقابل تحمل می‌شد. بعد به من گفت قفل رایانه دستی‌ام را تو باز کردی و اطلاعاتم را از روی آن برداشتی گفتم من این کار را نکردم و اصلاً اطلاعات تو به درد من نمی‌خورد، اما برادرم عصبانی بود و مدام فحاشی می‌کرد بعد به نامزدم توهین کرد که خیلی عصبانی شدم. وقتی به من حمله کرد من هم یک ضربه به او زدم که روی زمین افتاد و بی‌هوش شد؛بلافاصله با اورژانس تماس گرفتم و همان موقع هم پدر و مادرم رسیدند و او را به بیمارستان بردیم اما برادرم جانش را از دست داد.
متهم در ادامه گفت: بعد از مرگ برادرم دچار عذاب وجدان و بیماری روحی شده‌ام و زندگی سختی دارم از این به بعد باید با عذاب زندگی کنم.
بعد از گفته‌های متهم، هیأت قضات وارد شور شدند و متهم را با توجه به اینکه توبه کرده و پدر و مادرش رضایت داده بودند با احتساب ایام بازداشت به 4 ماه حبس محکوم کردند.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7381/12/546911/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها