دیگه چه خبر



تشویق فرزند‌آوری اولین طرح مجلس یازدهم

 خبر اول اینکه، طرح جمعیت و تعالی خانواده در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد. این نخستین طرح نمایندگان مجلس یازدهم است. به گزارش ایرنا، این طرح به‌صورت عادی رسیدگی خواهد شد.

جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی به فرانسه می‌رود

 خبر دیگر اینکه، خبر گزاری ایسنا خبر داده که در واکنش به تأخیر طرف اوکراینی، ایران احتمالاً جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی را به فرانسه ارسال می‌کند. مقامات ایرانی در واکنش به تأخیر طرف اوکراینی در پاسخ به پیشنهاد ایران در خصوص جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی و همچنین روشن شدن گام‌های بعدی اقدام در این زمینه، تصمیم گرفته‌اند جعبه سیاه این هواپیما را به کشور دیگری (احتمالاً فرانسه) ارسال کنند. هواپیمای مسافربری اوکراینی صبح 18 دی ماه سال گذشته در تهران به اشتباه مورد هدف قرار گرفت و همه سرنشینان آن درگذشتند.

علت تأخیر در راه‌اندازی سامانه حقوق مدیران

 دست آخر اینکه،    احمد مازنی نماینده تهران در مجلس دهم در حساب توئیتری خود نوشت: «ماده 29 قانون برنامه ششم در مجلس دهم به تصویب رسید، بر اساس این ماده سامانه الکترونیکی حقوق مدیران باید راه‌اندازی و در دسترس مردم قرار گیرد.» وی با طرح پرسشی در خصوص علت عدم اجرای این ماده قانونی مدعی شد: علت آن، تأخیر صداوسیما و قوه قضائیه در ارائه اطلاعات مربوط به حقوق مدیرانشان است.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7360/3/544572/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها