اخبــــار



پنجشنبه، نخستین بازی سرخپوشان پس از کرونا

پرسپولیس که تمرینات خود را برای شروع دوباره لیگ از ابتدای هفته آغاز کرده، پنجشنبه در دیداری دوستانه به مصاف نیروی زمینی می‌رود. طبق هماهنگی‌ها قرار شده پزشک تیم نیروی زمینی با هماهنگی پزشک سرخپوشان برای انجام تست کرونا اقدامات لازم را انجام دهند. این بازی دوستانه پشت درهای بسته و در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار می‌شود.

افشاگری بهداد سلیمی از پشت پرده المپیک ریو

بهداد سلیمی قهرمان سابق المپیک و جهان درباره پشت پرده المپیک ریو دست به افشاگری زد. به گزارش ایسنا، او گفت:«من می‌خواهم حرفی بزنم که هیچ کجا نگفته‌ام. یکی از مسئولان قبلی کمیته ملی المپیک، مطلبی را برای من بازگو کرد و البته گفت اگر جایی به نقل از او عنوان کنم، تکذیب می‌کند. او گفت، شب قبل از مسابقه من، 2 ساعت با آیان جلسه داشتند و از رئیس سابق فدراسیون جهانی وزنه‌برداری خواسته‌اند اجازه بدهد بهداد کار خودش را کند و ایران یک مدال طلای دیگر بگیرد اما او قبول نکرده بود. اکنون که مسئولان کمیته ملی المپیک و فدراسیون جهانی تغییر کرده‌اند، آن موضوع را مطرح کردم. من هنوز حسرت المپیک ریو را می‌خورم چون دست‌های کثیفی پشت پرده بود. اگر بهداد روی تخته می‌باخت، این قدر آدم را اذیت نمی‌کرد و از وقتی این حرف را شنیده‌ام واقعاً حسرت می‌خورم.»

نامه استقلال به دیاباته برای بازگشت

مسئولان استقلال با اینکه چند روز پیش مطالبات شیخ دیاباته و هروویه میلیچ را پرداخت کردند ولی این دو بازیکن خارجی هنوز در تمرینات این تیم شرکت نکرده‌اند. طبق برنامه میلیچ چهارشنبه به تهران می‌رسد ولی زمان بازگشت دیاباته مشخص نیست و مسئولان باشگاه استقلال دیروز در نامه‌ای به این بازیکن  خواستار بازگشت او شده‌اند تا هر چه سریع‌تر خود را به تهران برساند.

امیدواری فدراسیون به حل مشکل اسکوچیچ و نفت

مهدی خراطی رئیس دپارتمان تیم‌های ملی درخصوص آخرین شرایط بازگشت اسکوچیچ گفت: «با ایشان در ارتباط کامل قرار داریم. با توجه به مشخص شدن وضعیت و برنامه مسابقات لیگ سرمربی تیم ملی به همراه وحید هاشمیان پیش از آغاز رقابت‌ها به ایران باز خواهند گشت و در کنار کریم باقری و دو دستیار خارجی دیگر مسابقات را زیر نظر می‌گیرند.» خراطی با اشاره به موضوع شکایت باشگاه صنعت نفت آبادان از سرمربی تیم ملی گفت: «ما در این خصوص مکاتباتی با باشگاه صنعت نفت و سایر مبادی ذیربط داشته‌ایم و قطعاً با مساعدت این باشگاه و تعامل فی مابین تلاش می‌کنیم این مسأله را به نحو مطلوب حل و فصل کنیم.»

رئیس فدراسیون فوتبال هائیتی 3 ماه محروم شد

فیفا برای ژان بارتا رئیس فدراسیون فوتبال هائیتی، محرومیتی 90 روزه در نظر گرفت. به گزارش استادالدوحه قطر، فدراسیون جهانی برای این منظور بیانیه هم صادر کرد که در آن آمده: «طبق ماده 84 و 85 قوانین اخلاق فدراسیون جهانی، کمیسیون تحقیق فیفا تصمیم گرفت به طور موقت ژان بارتا را به حالت تعلیق درآورد و وی در مدت 3 ماه آینده فعالیتی نداشته باشد. در مدت درنظر گرفته شده تحقیقات گسترده‌ای در مورد رئیس فدراسیون فوتبال هائیتی انجام خواهد شد. زیرا این مقام به سوء استفاده جنسی از برخی اعضای تیم بانوان کشورش متهم شده است.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7356/14/544116/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها