بنــگاه




شهردار تبریز: نگاه مردم به شهرداری نسبت به چهار سال قبل تغییر کرده است

شهردار تبریز گفت: نگاه مردم به مجموعه شهرداری و شورای شهر تبریز نسبت به چهار سال گذشته تغییر یافته است که این تغییر نگرش به خاطر تلاش کارکنان در خدمت‌رسانی و پای کار بودن مدیران این نهاد در عرصه‌های مختلف است.
به‌گزارش شهریار، ایرج شهین‌باهردر جلسه مدیران شهرداری تبریز  با اشاره به طرح کاشت یک میلیون اصله نهال گفت: در کنار این اقدام مهم، با تملک ۵۰ هکتار از باغ‌ها قدیمی تبریز، در آینده نزدیک شاهد افزایش فضای سبز و امکان کاشت نهال در همین باغ‌ها خواهیم بود.
احداث هزار واحد جدید در بافت حاشیه‌نشین تبریز
شهردار تبریز حل معضل حاشیه‌نشینی را نیازمند تغییرات اساسی در قوانین کلی کشور دانست و گفت: با وجود این سعی داریم از قوانین موجود به نحو احسن استفاده کرده و در مدت مسئولیت خود بخشی از این مشکل را برطرف سازیم.  شهین‌باهر در حاشیه جلسه کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تبریز که با موضوع حاشیه‌نشینی برگزار شد،  افزود: قوانین و بخشنامه‌های موجود در کل کشور موجب شده گام‌های اساسی در ساماندهی حاشیه نشینی برداشته نشود، از این‌رو در پی تدوین تعدادی بخشنامه و قوانین از طریق نمایندگان مجلس هستیم تا به‌صورت مصوبه مجلس و دستورالعمل هیأت وزیران ابلاغ شود. وی گفت: هر چند شهرداری تبریز وظیفه اصلی ساخت و ساز را بر عهده ندارد ولی از محل منابع خود در حال احداث یک هزار واحد در شمال تبریز و شهرک اندیشه است. او از وجود ۱۰۰ هزار واحد مسکن حاشیه‌نشین و بدمسکن در بافت حاشیه‌نشین تبریز
خبر داد

اجرای پروژه‌های عمرانی با کیفیت خوب و سرعت بالا در تبریز

رئیس شورای شهر تبریز گفت: با وجود مشکلات اقتصادی حاکم در شهر شاهد تلاش قابل توجهی از سوی شهرداری هستیم به‌طوری که پروژه‌های عمرانی با کیفیت خوب و سرعت بالا انجام می‌شوند.  شهرام دبیری در آیین آغاز عملیات عمرانی و اجرایی دوربرگردان پاسداران به کوی نصر اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام یافته امسال، سال فعالیت، کار، تلاش و برنامه‌های عمرانی است. دبیری افزود: بر این اساس امسال تمامی پروژه‌های عمرانی پیش‌بینی شده در بودجه با حمایت و برنامه‌ریزی شورا و فعالیت‌های شهرداری به بهره‌برداری می‌رسند. او با اشاره به برخی از این برنامه‌ها و پروژه‌ها گفت: امسال برنامه‌های متنوعی در تمام زمینه‌های ترافیکی، تقاطع‌های غیرهمسطح، آسفالت اساسی خیابان‌ها، درختکاری، حمل‌ونقل عمومی، پارک باغشمال، فاز نخست پارک بزرگ و... تدارک دیده شده است که اجرای این اقدامات در افزایش رضایتمندی و ایجاد حس امیدواری در جامعه تأثیرگذار خواهد بود.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7354/5/543932/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها