روحانی : باید بازار بورس و سرمایه به یک تعادل اطمینان‌بخش برسد




رئیس جمهوری تسریع در واگذاری سهام شرکت‌های دولتی و امکان حضور همه مردم در این عرصه را اطمینان‌بخش و مایه خرسندی دانست و بر ضرورت تلاش مسئولان اقتصادی کشور در راستای توسعه این فعالیت‌ها تأکید کرد.
‎به‌گزارش ایران آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز جمعه درگفت‌و‌گو با دکتر فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی پس‌از استماع گزارش وی درباره اقدامات و برنامه‌های این وزارتخانه در راستای ساماندهی بازار سرمایه‌گذاری و بورس در کشور تأکید کرد: باید تلاش کنیم بازار بورس و سرمایه به یک تعادل اطمینان‌بخش برسد تا مردم با خیالی آسوده برای سرمایه‌گذاری در این عرصه اطمینان کامل داشته باشند.
رئیس جمهوری خاطرنشان کرد: باید از طریق فروش اوراق مالی اسلامی برای تأمین مالی طرح‌های عمرانی کشور برنامه‌ریزی و اقدام کنیم.
دکتر روحانی با اشاره به اینکه باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا همواره امکان عرضه سهام شرکت‌های سودده در بورس فراهم باشد، اظهار داشت: آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی دقیق از بازار سرمایه به مردم و استفاده صحیح و مطمئن آنها از این بازار بسیار حائز اهمیت است و می‌تواند موجب توسعه کشور و افزایش سرمایه مردم شود.
دکتر فرهاد دژپسند نیز در این گفت‌و‌گو گزارشی از روند  فروش سهام صندوق واسطه‌گری مالی یکم و برنامه‌های وزارت اقتصاد و دارایی در زمینه آزادسازی بخشی از سهام عدالت و اقدامات این وزارتخانه در راستای توسعه بازار سرمایه و بورس و تقویت حضور مردم در این عرصه به رئیس جمهوری ارائه کرد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7354/7/543910/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها