دستبند ضدعفونی کننده!




امروزه یکی از راه‌های مقابله با انواع ویروس‌ها از جمله «کرونا» ضدعفونی مکرر دست‌ها است. این اقدام در خانه با شستن دست‌ها به کمک صابون و یا مواد ضدعفونی دیگر انجام می‌گیرد. اما بیرون از محیط خانه و در محیط‌های عمومی ، ضدعفونی دست‌ها اغلب کمی سخت است؛ چرا که کاربران در بیشتر مواقع فراموش می‌کنند ماده ضدعفونی خود را برداشته و آن را با خود حمل کنند. برخی کاربران نیز از حمل روزمره یک ماده ضدعفونی ابراز ناراحتی کرده و در بیشتر مواقع ترجیح می‌دهند تا بازگشت به خانه قید ضدعفونی دست‌های خود را بزنند.
برای حل این مشکل گجت پوشیدنی PumiPix طراحی و ساخته شده است تا کاربران با اتصال آن به دست خود ماده ضدعفونی را بدون هیچ مشکلی حمل کرده و در هر زمان و مکانی از آن استفاده کنند. این فناوری جالب توجه در حقیقت یک دستگاه پخش کننده مواد ضدعفونی است که دسترسی مستقیم و آسان به این ماده را به کاربران هدیه می‌دهد. این فناوری در ابعادی برابر 2.5 x 2 x 0.5 سانتیمتر و وزنی حدود 35 گرم طراحی و ساخته شده است تا کاربران بدون هیچ مشکلی آن را حمل کرده و از کارکرد بی‌نظیر آن در هر مکانی لذت ببرند. این گجت قابل حمل به مچ دست کاربر متصل شده و تنها با فشار یک دگمه ماده ضدعفونی را پخش می‌کند.
به محض فشار دگمه بالایی این سیستم فعال شده و در عرض یک ثانیه مواد ضدعفونی را به دستان فرد اسپری می‌کند. در همین راستا به کمک این فناوری می‌توان با خیالی راحت پس از خریدهای روزانه دست‌های خود را ضدعفونی کرده و با این اقدام از سلامت خود و دیگران محافظت شود. مخزن این سیستم هنگام تحویل خالی است تا کاربران با سلیقه خود مواد ضدعفونی دلخواه را درون آن ریخته و در مکان‌های عمومی از آن استفاده کنند. این دستبند جادویی 12 میلیگرم ماده ضدعفونی را در خود جای داده و 100 بار مواد ضدعفونی را به دست کاربر اسپری می کند. به محض اتمام ماده ضدعفونی می‌توان آن را دوباره پر کرده و از آن استفاده کرد. این سیستم دوستدار طبیعت مناسب برای مردان و زنان طراحی شده و قابلیت جذب عرق را نیز دارد.
در همین راستا کاربران می‌توانند این فناوری را حتی هنگام تمرین‌های ورزشی و دوچرخه‌سواری به مچ دست خود بسته و از آن استفاده کنند. این فناوری جالب توجه در وب‌سایت کیک استارتر با قیمتی برابر 29 دلار پیش‌فروش می‌شود.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7351/6/543768/2
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها