اخبــــار




ویلموتس؛ منتظر حکم فیفا درباره پرونده ایران

مهم‌ترین پرونده حقوقی فدراسیون فوتبال در حال حاضر پرونده مارک ویلموتس است. کسی هنوز نه از رقم دقیق قرارداد و نه از سرنوشت نهایی پرونده مارک ویلموتس خبر دارد. به گزارش طرفداری، اتفاق عجیب پیدا شدن سر و کله «ب. ز» یک جوان ایرانی مقیم اروپا در این پرونده است. «ب. ز» این روزها اصرار زیادی برای دسترسی به پرونده دارد. او احتمالاً می‌خواهد همان‌طور که در آوردن ویلموتس به ایران نقش داشته، در شکایت طرفین هم نقش داشته باشد. با این حال، سرمربی سابق تیم ملی منتظر حکم فیفا درباره پرونده شکایت فدراسیون ایران است تا تکلیف آینده‌اش را مشخص کند. مارک ویلموتس در مصاحبه با سایت «RTBF» بلژیک گفت: «مدیر برنامه‌های من اکنون در حال بررسی پیشنهاد رسیده است. البته در این شرایط منتظرم. در تاریخ 15 نوامبر گذشته (24 آبان 98) کارم را با فدراسیون فوتبال ایران متوقف کردم. به فیفا نیز علیه فدراسیون ایران شکایت کردم و منتظر حکم فیفا هستم.»

واکنش مدیرکل ورزش خوزستان به آغاز فوتبال

افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در خصوص وضعیت فعلی این استان برای میزبانی از مسابقات لیگ برتر به فارس گفت: «وضعیت خوزستان خوب نیست. شیوع بیماری سرعت بالایی دارد و متأسفانه مردم هم کمتر رعایت می‌کنند، بنابراین من فکر می‌کنم ریسک شروع لیگ در خوزستان بالا و خطرناک است. البته ما تابع تصمیم فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش هستیم و اگر تشخیص بدهند که مسابقات برگزار شود، قطعاً میزبانی می‌کنیم اما با شرایط فعلی فکر می‌کنم شروع مسابقات فوتبال کار خطرناکی است. ما الآن در هفته دوم تعطیلی خوزستان هستیم که این زنجیره قطع شود. امیدوارم مسئولین فوتبال و وزارت ورزش در تصمیم‌گیری خودشان برای شروع مجدد لیگ این موضوع را مدنظر داشته باشند تا ان شاالله از برگزاری مسابقات پشیمان نشویم و خدای نکرده موجبات بیماری حتی یک بازیکن را فراهم نکنیم.»

فوتبال شالیزاری در ایران، سوژه فیفا و AFC

توئیتر کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)تصاویری را از مردم گیلان در زمین گلی شالیزار در حال فوتبال منتشر کرد و نوشت: «چه کسی دوست دارد اینطور فوتبال بازی کند.» توئیتر فیفا هم با بازنشر این تصاویر، نوشت که صرف نظر از شرایط، فوتبال همیشه بازی زیبایی است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7350/14/543595/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها